רוגבי: טורניר נוער ראשון לעונה

בסופ”ש האחרון שחקני קבוצת הנוער יצאו טורניר ראשון לעונה בקיבוץ יזרעאל. אמנם שחקני הגליל לא ניצחו, אך הראו יכולת נהדרת ושיש לנו עתיד נהדר לענף.

שחקני קבוצת הנוער (עד גיל 16) של עמותת הספורט יצאו בשבת האחרונה לטורניר ראשון לעונה בקיבוץ יזרעאל. הקבוצה גדלה אט אט וגם מתגבשת עם הזמן. אמנם, שחקני הגליל  לא הרבו לנצח, אך הראו שיפור נהדר. אורי הוטא מנאות מרדכי הראה לנו איך נראה פורסט גאמפ המקומי ומלבדו עוד 10 שחקנים נהדרים שרק מתקדמים עם הזמן.

שחקני קבוצת הנוער עם מאמנם עופר המבורגר

“זה היה טורניר טוב מאוד” סיכם עופר המבורגר, מאמן הקבוצה. “אני הצבתי לפני הטורניר שתי מטרות: הראשונה שהקבוצה תתגבש והשחקנים יכירו טוב יותר אחד את השני והשנייה לצבור ניסיון משחק ולהתמודד עם הלחץ וההתרגשות. אנו בתקופת צמיחה נהדרת עם הצטרפות של שחקנים חדשים ואני בהחלט גאה בחבר’ה שלנו שעמדו היום במטרות שהצבנו לעצמנו. השחקנים התגברו על מחסומים וחששות, תוך כדי קבלת כוחות ופרגון אחד לשני. אני שמח להעביר את האהבה שלי לספורט ולרוגבי ולחבורה נהדרת של ספורטאים ולאפשר להם להתבגר ולצמוח.”

באותה השבת, בגזרת קבוצת הנשים גם לא היה משעמם. שחקניות הגליל יצאו לאימון ומשחק משותף נגד חיפה וחזרו עם ניצחון 15-5 מנקודות טריי של הקפטנית פרח איתיאל ונופר בנישו.

שחקניות הגליל עם שחקניות חיפה

במחלקת הרוגבי יש המון משחקים של הקבוצות השונות, שווה לעקוב אחר הפרסומים במדיות השונות.