כדורגל ותיקים: גשם של שערים בקרית שמונה

14 שערים בשני משחקי ותיקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה. על כך בכתבה הבאה.

ערבים גשומים בשערים במגרש הסינטטי בקרית שמונה. קבוצות הותיקים של קרית שמונה אירחו משחקים, שהניבו הרבה שערים והרבה עניין. זרקור לעבר המשחקים בכתבה זו.

שני בערב: חמסה עליהם

ותיקי עירוני קרית שמונה – הקבוצה היחידה מהאזור השייכת למסגרת “לה ליגה”, אירחה את ותיקי עין מאהל. המחצית הראשונה  נפתחה בשליטה של הקבוצה המקומית. לאחר כמה נסיונות לכבוש ואיפוס כוונות, יצאה הקריה למתפרצת מימין, עומר נתן – מצטיין המשחק, הרים כדור מדוייק לאלעד גולני, שהקדים את הבלם  האורח ונגח פנימה וקבע 0:1 לזכות קרית שמונה. הקריה המשיכה ללחוץ ותרגיל לא מוצלח של עין מאהל, הוביל להתקפה נגדית בסיומה אלעד גולני מצא עצמו במצב של אחד על אחד מול השוער האורח וקבע  את תוצאת המחצית הראשונה 0:2 לזכות קרית שמונה.

את המחצית השנייה פתחו שחקני הקריה בצורה לא טובה. בסיומה של הגבהת כדור קרן, שיצרה ערבוביה ברחבה, דחק חלוץ עין מאהל את הכדור לרשתה של קרית שמונה וצימק את יתרונה ל-1:2.  ותיקי עין מאהל המשיכו ללחוץ, אך הקריה המשיכה באותו קצב הנעה ושליטה במשחק ויצאו למתפרצות, אשר באחת מהן מצא את עצמו שמעון זעפרני מול השוער האורח וזה גלגל באלגנטיות שמאלה וקבע 1:3 לזכות קרית שמונה, שלא הורידה רגל מהדוושה והמשיכה ללחוץ על עין מאהל. התקפה עם חילופי מסירות מהירה מצאה את אריאל בוזורגי מול השוער האורח, בוזורגי לא נכשל וקבע 1:4 לזכות קבוצתו. ותיקי עין מאהל הפקירו את ההגנה, אלעד גולני ניצל את זה להשלים שלוער ולהגדיל את יתרונה של קבוצתו ל-1:5.  דקה אחת לסיום כבשה עין מאהל שער, שהמתיק את הגלולה המרה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:5 לזכות הקבוצה שמודרכת ע”י איציק מנחם.

אורח הכבוד במשחק היה סגן ראש העיר קרית שמונה ומחזיק תיק הספורט בעירייה, יורם ממן, שתומך בקבוצה , בירך את הקבוצה המקומית לעונה מוצלחה ואיחל הצלחה לאורחים מעין מאהל. בייום שלישי הבא שחקני קרית שמונה יארחו את ותיקי אסי גלבוע.

פותחים עונה עם חיוך. שחקני עירוני קרית שמונה לצידו יורם ממן



שלישי בערב: בניטה בהווה מול בניטה בעבר

אלופת מחוז צפון של ליגת מרכז הפועל בעונה שעברה, בניטה קרית שמונה, פגשה את מרום הגליל – קבוצה חדשה שהוקמה ומתבססת על יוצאי בניטה קרית שמונה ואותה מאמן זאביק זוויגי – המוכר לרבים כפעיל חברתי מרכזי בעיר קרית שמונה. בניטה, שמודרכת ע”י דודו סבאג, צירפה לשורותיה שני שחקנים שמגיעים מהגליל המערבי ומשחקים בהפועל שלומי, השוער שגיא וקנין והחלוץ אביחי בן שטרית – שכבש צמד שערים בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.

כבר בשלב מוקדם של המשחק בניטה עלתה ליתרון 0:1 משער שכבש אביחי בן שטרית. דקות לאחר מכן, נפסקה בעיטת פנדל למרום הגליל, אודי רנקנפור בעט והשוער שגיא וקנין הדף, אך קדם לוי הסתער על הכדור החוזר וכבש מקרוב שער שוויון 1:1. מרום הגליל לא הספיקה לחגוג וכבר השופט שרק לבעיטת פנדל לזכות בניטה. הקפטן אליאב מלכה – שמאמן את קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל ובעבר שיחק בקבוצה הבוגרת של הקבוצה, כבש שער והעניק לקבוצתו יתרון 1:2

המחצית השניה נפתחת בלחץ גדול של מרום הגליל, בעיצומו התקפה של בניטה הסתיימה בשער שני של אביחי בן שטרית, שהעלה את קבוצתו ליתרון 1:3.

מרום הגליל לא אמרה נואש, המאמן זאביק זוויג הכניס את דקל סוויסה וגם את השוער המחליף, גיא ארביב – מנהל מחלקת הספורט של מועצת מרום הגליל, שמילא את מקומו של השוער אריק מלאכי, שנאלץ לצאת לאחר שעלה למשחק כשהוא סוחב פציעה. קבוצת מרום הגליל לחצה כל הזמן וזה בהחלט השתלם. הגבהה לרחבה מצאה את הראש של רני ספ, החלוץ הצפתי נגח בצורה מדויקת לשער של בניטה וצימק את יתרונה ל-2:3.  עשר דקות לאחר מכן, מרום הגליל כבשה שער שוויון. קדם לוי הגביה כדור מהקרן, מצא את הראש שוב של רני ספ – ששוב נגח לרשת של בניטה, השלים צמד וקבע 3:3. שלוש דקות לסיום הגבהה של קדם לוי לראשו של דקל סויסה הסתיימה בנגיחה לרשת, שער שחולל מהפך והעניק למרום הגליל ניצחון 3:4 מדהים, שאותו מקדישה הקבוצה לספונסר, יוסי פרץ.

המהפכנים של זאביק זוויגי. שחקני הפועל מרום הגליל והמאמן בתמונת ניצחון