כדורגל: הפסד חמישי ברציפות לטובא

למרות שהוליכה 0:1, ספגה בני טובא הפסד 4:1 במשחק מול הפועל עירוני כרמיאל.

בני טובא א-זנגריה, שהחלה את העונה בשלב מאוחר במיוחד, אחרי שרוב קבוצות ליגה ב’ כבר שיחקו משחק בגביע המדינה ומשחק ליגה, ממשיכה לשלם מחיר יקר על הכנה מאוחרת ובניה תוך כדי תנועה של הקבוצה.

אמש אירחה הקבוצה את קבוצת הצמרת של הפועל עירוני כרמיאל למשחק ליגה שישי העונה, בתקווה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים. ע”פ פרסום באתר “דאבל פס”, מקרים ביזארים היו מנת חלקו של המשחק הזה. המשחק החל באיחור של 7 דקות, בשל חור ברשתות השערים. לאחר מכן התגלה שהאדם שנרשם כחובש למשחק לא נכח בו, הדבר התגלה כששוערה של טובא נזקק לטיפול. המשחק הופסק לעוד מספר דקות, עד אשר אדם בעל הכשרה כחובש שנכח במגרש נרשם כחובש.

פתיחת המשחק האירה פנים לטובא, שער שכבש ערן אלול העניק לה יתרון 0:1, שהחזיק זמן לא רב, עד אשר כרמיאל הצליחה לכבוש שער שוויון. במחצית השניה כרמיאל הייתה עדיפה יותר בכמה דרגות, דבר שתורגם להבקעת שלושה שערים, שחוללו מהפך וסללו את דרכה של כרמיאל לניצחון 1:4.

ביום שישי טובא תחזור לאצטדיון בצפת כאורחת, למשחק ליגה מול הפועל עירוני צפת – שמקדימה אותה ב-7 נקודות. יהיה זה משחק פיקנטי למאמנה של טובא, יוסי סופר, ולמספר שחקנים ששיחקו בצפת בעונות הקודמות ובראשם: שלומי אביסידריס, יאיר שריקי וערן אלול.

המצב רחוק מלהיות משביע רצון, אבל צפוי. שחקני בני טובא א-זגגריה