חזרו למסלול – בגדול

חברי קבוצות מועדון טריאתלון גליל עליון שבו לפעילות תחרותית ועושים חיל על המסלול. שמחים להעניק להם את תואר “קבוצת החודש”.

מועדון טריאתלון הגליל עליון, המונה קבוצות ילדים, נוער ובוגרים, בהן פעילים כ-50 ספורטאים וספורטאיות מגילאי 8 ועד 70 פלוס, חזרו בחודשיים האחרונים להשתתף בתחרויות אחרי פגרה ארוכה. נציגי הקבוצות, שהשתתפו בתחרויות שונות, ייצגו בכבוד את המועדון ולצד שבירות של שיאים אישיים גם זכיות במדליות היו חלק מהעניין. בטריאתלון רעננה האחרון לילדים עלמה שיינפלד זכתה במדליית הארד, קרובות לזכייה במדליות היו האחיות מיקה סול ואריאל שיינפלד – שהגיעו למקום הרביעי וליאור טל – שהגיעה למקום השישי. בגזרת הקבוצה הבוגרת ראזן זהוה בלטה עם זכייה במדלית זהב בקטגוריית גילאי 19 בטריאתלון קיסריה, בנוסף זכתה במדליות ארד בתחרויות בראשון לציון, אשקלון ובמכון וינגייט זכתה במקום השלישי.

טריאתלטית בכירה. רזאן זהוה (צילום: מדיה איגוד הטריאתלון)



את הקבוצות מובילים להצלחה הגדולה צוות מקצועי בכיר ומוסמך, בראשו עומד יואב ביטון, מורה לחינוך גופני בבית החינוך עמק החולה, המשמש כמנהל המקצועי – המשמש כמאמן שחייה, אופניים וריצה  במחלקת הנוער, וכמאמן הריצה והאופניים של הקבוצה הבוגרת הבוגרת. לצידו במלאכה בוגי מרעי – מדריך טריאתלון, המאמן את קבוצת הילדים והצעירים, ליאור כספי- מאמנת את קבוצת הילדים בשחייה ואימונים נוספים של מחלקת הנוער. ההצלחה הגדולה של הקבוצות ברמה הארגונית וגם ברמה התחרותית מביאה אותנו להעניק לקבוצות מועדון טריאתלון גליל עליון את תואר “קבוצת החודש”. מכאן נמשיך לראיון שערכנו עם יואב ביטון.

איש חינוך קודם כל. יואב ביטון וכמה מחניכיו



באיזה מצב הגעתם לעונה הזו מבחינת המשכיות של ספורטאים מעונות קודמות והצטרפות חדשים?

“תראה, אחרי הסגרים היינו בחוסר ודאות, איך יהיה? האם יצטרפו ספורטאים חדשים? את האמת הופתענו לטובה מהצטרפות שיא בקבוצת הילדים בגילאי 8-12 וגם בקבוצת הנוער. הכניסה של ספורטאים חדשים הבאים להתנסות בענף לא מפסיקה. אני מרגיש שאחרי תקופות הסגרים הרבה אנשים מחפשים את הביחד, את הקבוצתיות והמשפחתיות – שאצלנו אלה יסודות קיומיים בקבוצות”.

ממה היית מרוצה עד עכשיו בתחרויות ובאימונים וממה פחות?

“אחרי הקורונה הייתה מחשב מאוד גדולה, איך מכינים את הספורטאים בצורה המיטבית לעונת התחרויות וזה היא אתגר מחשבתי גדול, אחרי הפסקות חוזרות ונשנות ועצירת פעילות. אני מאוד מרוצה מקצב ההתקדמות של החברה וההכנה שלהם בפן האישי והקבוצתי. אני רואה איך הם מחזקים אחד את השני ודוחפים את החברה הצעירים בכל אימון ותחרויות. מהדבר הזה אני מאוד מרוצה. כמובן שכיף לראות גם הצלחות בתחרויות”.

נהנים ביחד. הנציגים בטריאתלון הילדים בהוד השרון לצד המאמנים, יואב ביטון ובוגי מרעי



מהם הלקחים שהפקתם מההתנהלות בתקופת הקורונה?

“אני חושב שהקורונה לימדה וחיזקה אותנו, איך אפשר להתאמן לבד או באמצעות אפליקציית זום ולהתקדם בצורה טובה. כמובן שזה לא כמו באימון מול מאמן, אבל ברמת מעקב אחר האימונים – אימוני הזום המשותפים, חלוקה לקבוצות אימון קטנות ואישיות יותר, עשתה לנו רק טוב”.

מה המטרות שלכם לתקופה הקרובה מבחינה הישגית וארגונית?

“כרגע, המטרה הראשית שלנו הוא טריאתלון אילת – אליפות הארץ, אשר תתקיים בדצמבר. המטרה היא להביא לתחרות כמה שיותר ספורטאים וכמובן לחזור עם פודיום מהתחרות. בצד הארגוני,   המחשבה איך להגדיל את מספר הספורטאים בקבוצות תמיד מקננת. זה משהו שאנו עוסקים בו באופן יום יומי ופועלים במספר אפיקים למען המטרה. אני מזמין ילדים, ילדות, נערים ונערות, בוגרים ובוגרות, להגיע ולהתנסות בענךף הספורט היחיד, שמשלב שלושה ענפים, באווירה חברתית מיוחדת ומפרגנת”.

המעוניינים והמעוניינות בקבלת פרטים אודות הצטרפות לקבוצות מועדון טריאתלון גליל עליון, מוזמנים להקליק כאן ולעבור לעמוד המועדון באתר

הווי חברתי מיוחד במינו. יואב ביטון בסלפי פורימי