כדורגל: עונה חדשה בגזרת הותיקים

ותיקי חצור ועירוני קרית שמונה פתחו עונה חדשה ברגל ימין. רשמים מהמשחקים בכתבה זו.

עונה חדשה נפתחה בגזרת הותיקים. שתי הקבוצות הראשונות ממרחב הסיקור שלנו שהחלו את העונה הן עירוני קרית שמונה – שעברה למסגרת המנוהלת ע”י ארגון “לה ליגה”, וותיקי חצור – ששייכת לליגה של מרכז הפועל (אליה משתייכות גם קבוצות בניטה קרית שמונה, מרום הגליל, צפת ובני ממב”ע). סיקורים ממשחקיהן של חצור ועירוני קרית שמונה, בכתבה זו.

חצור בשלוש מעלות


ביום שני ותיקי חצור התארחו  הגיעו למשחק גביע במעלות מול הקבוצה המקומית. חצור התייצבה למשחק לאחר מספר משחקי אימון, שבהם הושגו תוצאות טובות. שחקנים חדשים שהצטרפו לקבוצה – בהם השוער רועי נוריאל, הבלם שרון מלכה והחלוץ צאבי גריניברג, בנוסף לחלוץ חנן אלמקייס – ששב לקבוצה אחרי עונה בשורות בניטה קרית שמונה – אלופת מחוז הגליל. שחקנים אלה חברו לשחקנים ותיקים בקבוצה יחד עם המאמן אבירן שאשא.

המשחק ביום שני בערב התעלה לרמה גבוהה מאוד. 20 דקות מהפתיחה בעיטה מ-30 מטרים של חנן אלקמייס נחתה על המגרש הרטוב כמטר מהשער ושינתה כיוון – 0:1 לחצור. חלפו 2 דקות בלבד וחצור כבר הכפילה את יתרונה. ערבובייה ברחבת הקבוצה המארחת הסתיימה בבעיטה של שחק דהן עם פס שטוח לפינה – 0:2 לזכות חצור. מעלות הצליחה לצאת מההלם דקה אחת לפני הפסקת המחצית, כשניצלה  טעות בהגנת חצור, שהובילה לפסיקה לבעיטת פנדל – שתורגמה לשער שקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2 לזכות מעלות.

פתיחת המחצית השניה נפתחה בלחץ כבד של שחקני מעלות. חמש דקות מהפתיחה מעלות כבשה בשער בבעיטה מהרחבה, שקבע שוויון 2:2. במחצית השניה רוב הזמן המשחק התנהל במרכז המגרש, מעת לעת נרשמו החמצות של התקפת חצור. חמש דקות לסיום המועד החוקי, חנן אלמקייס הוכשל בעבירה ברוטאלית בתוך הרחבה ולפסיקה לבעיטת פנדל. חנן אלמקייס  ניגש לבעוט, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לזכות חצור, שפותחת עונה בצורה נהדרת והשאירה את יריבתה בהלם גדול בסיום. ראוי  לציון השוער החדש של חצור, רועי נוריאל – שהרשים ביכולותיו וכן של המצטרפים החדשים, שתרמו חלק נכבד לניצחון.

חזר לחצור בגדול. חנן אלמקייס (משמאל) לצידו של אליאב מלכה – מנהל ושחקן בניטה קרית שמונה



יחידת גולני הסתערה בקרית שמונה

קבוצת ותיקי עירוני  קרית שמונה, בהדרכתו של איציק מנחם, מגיעה לעונה הזו לאחר ההצלחה בעונה הקודמת  – הגעה לחצי גמר האליפות הארצית של מרכז הפועל, אתגרה את עצמה הקבוצה העירונית ונרשמה לליגה יותר קשה ומאתגרת במחוז הצפוני – שתכלול את עפולה, בית שאן, עכו, טירת כרמל וקבוצות נוספות. הקבוצה מתבססת על אותו סגל של עונה שעברה למעט שינויים קלים צורפו שי דוידפור , אריאל בוזורגי   .

במשחק הליגה הראשון אירחו ותיקי עירוני קרית שמונה את ותיקי יפיע וניצחו 0:2 מצמד שערים שכבש אלעד גולני – מצטיין המשחק, ששב לאחר פציעה טורדנית.  המשחק התנהל בשליטה מלאה של הקבוצה המקומית. במחצית הראשונה באחת מההתקפות של קרית שמונה קיבל אלעד גולני כדור ברחבה, השתלט נכון וברגל שמאל בעט עם הפס בצורה חזקה לפינה וקבע 1: 0 לזכות קרית שמונה.  במחצית השנייה המגמה המשיכה והשליטה הייתה של קרית שמונה.  באחת ההתקפות אלעד גולני קיבל כדור עומק, עבר את השוער וקבע את תוצאת המשחק – 0:2 לזכות קרית שמונה, שעד לסיום יכולה הייתה להגדיל את התוצאה, אבל סממני הפגרה עדיין היו קיימים והירבו להחמיץ.

עונה שמתחילה בחיוך. שחקני ותיקי עירוני קרית שמונה
פתח עונה עם צמד. אלעד גולני