כדורסל נשים: הפסד ראשון להפועל גליל עליון

במשחק הליגה השני נחלה הקבוצה הפסד 57:50 במשחק החוץ מול הפועל מג’דל כרום.

המחזור השלישי בליגה הלאומית לנשים נערך הערב. להפועל גליל עליון, שהייתה חופשית ממשחקים במחזור הראשון, היה זה משחק ליגה שני – לאחר שבשבוע שעבר ניצחה בביתה את הפועל כאוכב. ליריבתה הערב, הפועל מג’דל כרום, שאירחה את המשחק, היה זה משחק ליגה שלישי – לאחר שבשני המחזורים הראשונים היא זכתה בניצחון.

הפועל גליל עליון התייצבה למשחק עם 7 שחקניות בלבד, ללא שתי שחקניות משמעותיות שסבלו מפציעות – רג’ינה גליידה ונשני לוי. דווקא לאחר רבע ראשון מוצלח לקבוצה האורחת, שהסתיים ביתרון 12:18 לזכות הגליל, החל מהרבע השני הקבוצה המארחת גילתה דומיננטיות ומכאן המשחק זרם לכיוונה. ברבע השני שחקניות הגליל קלעו 5 נקודות בלבד, משחק ההתקפה של הקבוצה המארחת השתדרג ביחס לרבע הראשון ובתום המחצית הראשונה הפועל מג’דל כרום הוליכה ביתרון 23:31 ומכאן היא לא שמטה את יתרונה עד לסיום המשחק. בתום הרבע השלישי צעדה מג’דל כרום ביתרון 34:44 ובסיום המשחק חגגה ניצחון 50:57.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: מיקה ביתן הוליכה את הרשימה עם 15 נקודות. שלוש שחקניות קלעו 9 נקודות כ”א – ענבר לברון, קרן מוזס ודבי בלייברג, הדר רפאל – 5 נקודות, אמה רוזנסטון – 3 נקודות. שותפה: סתיו זיו.

קיוו לחייך גם בתום המשחק. שחקניות הגליל והצוות המקצועי, טרם המשחק