כדורסל: הגברים במקדוניה, הנשים במג’דל כרום

קבוצות הגברים והנשים של הפועל גליל עליון יתייצבו למשחקים מאתגרים. רגע לפני, כתבה לקראתם.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

הרבה זמן חלף, מאז שקבוצות הדגל של הפועל גליל עליון התייצבו באותו יום למשחקים. בעונה הקרובה זה לא אמור לקרות הרבה, אם בכלל, מאחר והיום המרכזי של משחקי הקבוצות הוא שונה, בעקבות עליית קבוצת הבוגרים לליגת העל. הערב, בשעה 20:00, קבוצת הגברים תחל את “שבוע צפון מקדוניה” עם משחק חוץ מול אקדמיק נאביקו, במסגרת הליגה הבלקנית, בעוד שקבוצת הנשים תתארח בשעה 21:00 אצל הפועל מג’דל כרום למשחק ליגה. רגע לפני שזה קורה, זרקור למשחקים.

גברים: חוזרים לאירופה


קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שמעודדת משני ניצחונות הליגה בשבוע שעבר על מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה, חוזרת לזירה האירופאית אחרי למעלה מעשור וחצי. הקבוצה הגלילית תתארח אצל אקדמיק נאביקו – שמדורגת במקום השביעי בליגה הצפון מקדונית, כשלה מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. אקדמיק נאביקו ניצחה במחזור הראשון של הליגה הבלקנית 59:63 את קומנבו – יריבת הגליל ביום חמישי. מנגד, גליל עליון ניצחה במחזור הראשון בביתה 45:56 את פ.צ בלקן הבולגרית.

המשחק יועבר בשידור אינטרנטי ישיר באתר האינטרנט של הליגה הבלקנית ובאתר האינטרנט ספורט 5. במידה ויהיו אפיקי שידור נוספים, נעדכן על כך בעמוד הפייסבוק שלנו.

אוהדי הקבוצה מוזמנים החל מהשעה 18:30 להגיע לפאב לאון בכפר בלום, לצפייה משותפת במשחק. הפאב ממוקם בכניסה לקיבוץ, בסמוך לרפת.

מאמן הגליל, ברק פלג, התייחס לצמד המשחקים בליגה הבלקנית: “צמד המשחקים האלה, שבאים לנו בתוך רצף של משחקי ליגה, מאפשרים לנו לשנות קצת את האווירה, לחלק דקות, ולתת לשחקנים נוספים לקבל דקות. מעבר לכך, הנסיעות האלה מגבשות את הקבוצה. מבחינה מקצועית אנחנו לא מספיק מכירים את הקבוצות האלו, ומנסים ללמוד אותן כמה שיותר מהר. כיאה לכדורסל המזרח אירופאי, הקבוצות משלבות שחקנים צעירים מאוד ומחפשים את ההזדמנות. אנחנו מתייחסים למשחקים האלה ברצינות רבה”.

יסמנו וי גם בצפון מקדוניה? שחקני הפועל גליל עליון לאחר המשחק מול נס ציונה



נשים: לנצח באולם רועש

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שהחלה בשבוע שעבר את דרכה בליגה הלאומית עם ניצחון גדול על הפועל כאוכב, תתארח אצל הפועל מג’דל כרום – שהחלה את העונה עם שני ניצחונות ליגה. מג’דל כרום הייתה היחידה מבין קבוצות הצפון, שהצליחה בעונה שעברה להנחיל הפסד לגליל עליון. מדובר בקבוצה מאוד מגוונת, שזוכה לתמיכה גדולה של קהל ספורטיבי ורועש. בשורות מג’דל כרום משחקת עלית כהן – ששיחקה בגליל לפני שמונה עונות, בעונה שבה הקבוצה שיחקה בליגת העל. המשחק ככל הנראה יועבר בשידור אינטרנטי ישיר מטעם הקבוצה המארחת. קישור יינתן לחברי קבוצת הווטסאפ של הקבוצה הגלילית. להצטרפות, הקליקו כאן .

מקוות לחייך גם בסיום המשחק. שחקניות הפועל גליל עליון