רוגבי: שחקני הגליל נחלו הפסד ראשון העונה

שחקני הגליל נלחמו נגד שחקני מנשה עד שריקת הסיום שעמה הגיע ההפסד הראשון העונה. יונתן בן ציון מככב במשחק הראשון בקריירה. יניב גרטי: הפסד כואב, אך אנו חווים תקופת פריחה שאני מקווה שתימשך.

ביום שבת האחרון היה חם במגרש הכדורגל בקיבוץ עמיר כששחקני הרוגבי של עמותת הספורט אירחו את שחקני מנשה למשחק ביתי ראשון העונה. שתי דקות לסיום המשחק הכל היה אופטימי כשלוח התוצאות מראה על תיקו 7-7 והכל פתוח. נקודת טריי של האורחים ממנשה במהלך האחרון של המשחק העלה אותם ליתרון 1907 שמקנה להם את הניצחון.

שחקני הגליל – נלחמו עד הסוף

לשחקני הגליל לא היה פשוט במשחק כאשר 30 שעות לפני כולם עוד חגגו את נישואיהם של דניאל נוימן ונופר בנישו, שני שחקני המועדון (דניאל בקבוצת הבוגרים ונופר בקבוצת הנשים) עם חתונה מטורפת שחמישים מהאורחים היו רק ממשפחת הרוגבי הגלילית.

מה שבלט ביותר היה הקהל המדהים שהגיע בכמות מופלאה, עם תופים,צשלטים ושאר אביזרים ודחף את הקבוצה לאורך כל הדרך. בשורות הגליל השחקן המצטיין של המשחק היה יונתן בן ציון שרושם משחק ראשון בקריירת הרוגבי שלו. בנוסף לכך, אי אפשר היה להתעלם מהופעת הבכורה של   דורון בולדווין מכפר הנשיא, שחזר לשחק רוגבי אחרי 4 שנים שבהן שירת בצבא והסתובב בעולם.

קבוצה של גברים

“זה היה הפסד כואב, במיוחד בסיומת שלו” סיכם יניב גרטי, מנהל מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט. “האורחים ממנשה נהדרים ותמיד כיף לשחק מולם. אני שמח מכמות הקהל שהיה במגרש. שחקני נוער, נשים, חברים ואורחים הגיעו, גם לא מעט מקיבוצי האזור וזה ריגש אותי מאוד. אנחנו חווים תקופת פריחה שאני מקווה שתימשך. מועדון הרוגבי שלנו הוא לא רק מועדון ספורט וזה מורגש וכיף להיות חלק מהדבר הגדול הזה. כולם מוזמנים להצטרף.”

בשבת הקרובה שחקני הנוער של הגליל יוצאים לטורניר ראשון העונה בקיבוץ יזרעאל ומקווים לחזור עם ניצחונות וחוויות טובות.

הקמע לא הביא הפעם את הניצחון