פלאשים בגליל: רק בשמחות

פינת פלאשים בגליל במהדורת אמצע שבוע עם אייטמים אטרקטיביים כתמיד.

תמונת השבוע: מרוץ הבוז’ולה נערך בשפלה ביום שישי האחרון. על יחסי הציבור  לאירוע ניצח משרד יחסי הציבור הצפוני – אזולאי, בראשות חיים אזולאי – שהשתתף במרוץ וזכה להוקרה מהצוות המנצח של המשרד –  רעיה בלחסן (מימין) וענת פוני.

אופיר טולדו – מהקלעים המחוננים שיצאו מקיבוץ עמיר, ובת זוגו עדן דהן, מצאו להם זמן איכות טבע בשמורת חוף דור.

סוכן הכדורסלנים רז גל, עוד תוצר משובח של כדורסל מקיבוץ עמיר, עובד על פרויקט חדש מעבר לים יחד עם האישה רייצ’ל, אי שם, במסצ’וסט, שבארצות הברית..

הזוג הספורטיבי של הצפון, סהר הורוביץ – הנמנה על צוות ההדרכה של האקדמיה לקראטה, והאישה ירדן – מאמנת כושר רבת פעלים, שומרים על אנרגיות גבוהות בכל מצב.
דרור ביטון – שוער קבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, נצפה באירוע חגיגי שמח וטוב לב לצד האישה, זיווה.
הכדורגלן ארד אלבז (משמאל) – חלוץ הפועל עירוני צפת, נצפה באירוע משפחתי לצידו של לירון טויטו, רגע לפני שהם עושים שמח ברחבת הריקודים.
הכדורגלן ישי בוזורגי – החלוץ המוכשר של הפועל עפולה, לקח על עצמו ללמד את רזי הכדורגל ילדים צעירים המשתייכים לפרויקט מוטב יחדיו.
חנות יינות חדשה נפתחה במרכז ת”א, הכדורסלן הגלילי – עידו קוזי’קרו, הגיע עם חברים לעשות כבוד.
שגיא דיניסמן – אוהד מושבע של קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, סיים בהצלחה קורס קצינים, ההורים אלדד ואורית – אוהדים לא פחות מושבעים של הקבוצה, הגיעו להצדיע.
אושר לוי – הכדורגלן המוכשר של קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, חגג בר מצווה במזל טוב. מחזיק תיק הספורט בעיריית קרית שמונה, יורם ממן, הגיע לברך את חתן בר המצווה ואביו, עופר.