כדורגל: ממב”ע מחייכת, צפת וטובא – לא

בני ממב”ע היא היחידה מבין 3 הקבוצות שאנו מסקרים, שחגגה היום ניצחון. על משחקי היום, בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל במחוז צפון א’ בליגה ב’. הפועל עירוני צפת, בני טובא א-זנגריה ובני ממב”ע שיחקו היום וקיוו לזכות בניצחון, שישפר את מעמדן בטבלה ויעשה להן סופ”ש שמח. בפועל, רק בגזרת בני ממב”ע התממשו התקוות.

ראשונה לשחק היום הייתה הפועל עירוני צפת, שאירחה את מכבי ג’דיידה-מכר, שלפני מספר שבועות נחלה הפסד 2:1 מפתיע במשחק מול בני טובא א-זנגריה שנערך בצפת, ימים ספורים לאחר שטובא החלה באימונים לעונה החדשה. צפת גילתה יכולת נרפית במשחק זה, שבו כבר בדקה ה-2 נקלעה לפיגור 1:0. גם במהלך המשחק צפת לא הייתה מספיק חדה בניסיונות ההתקפיים. בדקה ה-87 שער שכבשה הקבוצה האורחת סגר עניין והעניק לה בניצחון 0:2.

בני טובא א-זנגריה התארחה אצל צעירי סכנין, שעד למשחק היום כבשה שער אחד בארבעה משחקים. לשתי הקבוצות היה מאזן זהה, שעמד על ניצחון אחד ושלושה הפסדים. טובא לא הייתה במיטבה והקבוצה המארחת ניצלה זאת עד תום, כדי לשמור על רשת נקיה ולנצח 0:2.

בני ממב”ע הייתה האחרונה שהחלה לשחק היום מבין שלוש הקבוצות. ממב”ע קיוותה לזכות בניצחון שלישי ברציפות, שיוביל אותה לחלק העליון בטבלה – והיא זכתה ליריבה נוחה בדמותה של אחווה שעב, שאותה היא הקדימה בנקודה אחת ומשחק עודף. ממב”ע שוב שמרה על הבית והייתה במיטבה. שער שכבש מארסיל סמארה במהלך המחצית הראשונה ושערים שכבשו נאג’י אבו ג’בל ואסעד עמאשה במחצית השניה, סללו את דרכה לניצחון 0:3.

שמחה גדולה בגולן. שחקני בני ממב”ע חוגגים כיבוש שער