קרית שמונה: זוהר קוז’יקרו מונה למנכ”ל החברת הכלכלית

זוהר קוז’יקרו מונה רשמית למנכ”ל החברה הכלכלית קרית שמונה.

זוהר קוז’יקרו (51), התמנה לתפקיד מנכ”ל החברה הכלכלית של קריית שמונה וקיבל היום גם את אישור משרד הפנים למינוי. לאחר תהליך מסודר שנעשה ולאחר שעבר את כל השלבים נבחר על ידי הדירקטוריון וכאמור קיבל גם את אישור משרד הפנים.  

קוז’יקרו כיהן במהלך ה-20 שנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים בכירים. הוא ניהל את המפעלים “מיגדה” מקבוצת טבע, ואת מפעל “טבע נאות.” בשנים האחרונות היה מנכ”ל חברת התיירות “קייקי מעיין הגושרים בע”מ” והתמודד כמנכ”ל עם מתיחות ביטחונית, עכברת וקורונה. בנוסף הוא מכהן כחבר הנהלת התאחדות האטרקציות בישראל.

זוהר קוזיקרו , בן 51 נשוי לתמי (מורה ומחנכת כ – 20 שנה בחט”ב אורט דנציגר)+ 3 ילדים יובל, רועי ועמית. גדל והתחנך בגליל העליון, במושב בית הלל. הוא בעל תואר מהנדס תעשייה וניהול, תואר שני במינהל עסקים, בוגר קורס דירקטורים.

“אני רואה את החכ”ל כזרוע הביצועית של עיריית קרית שמונה, כשמטרתה ליצור, לקדם, לפתח ולהשביח פרויקטים כלכליים על בסיס עסקי, לטובת ולרווחת תושבי קריית שמונה וקהילתה תוך שימוש במשאבים הקיימים בגבולות העיר. עוד מתפקידי החכ”ל, לתמוך ולסייע ליזמים מתוך מטרה להרחיב את מקורות התעסוקה”, אמר המנכ”ל הנבחר. “כל חדשנות תחזק את העיר ותושביה תוך שימוש במשאבים הקיימים. החכ”ל תקדם ככל יכולתה פרויקטים לרווחת התושבים ובכלל זה בנייה ושיפוץ של מבני ציבור, פיתוח ושדרוג של אזורי התעשייה והמסחר, תקדם מיזמי תיירות ואף תבחן לקדם פרויקטים ירוקים למען איכות סביבה טובה יותר לתושבים. עלינו לשנס מותניים לטובת קידום ופיתוח היתרונות היחסיים שיש בעיר הנפלאה הזו, למען כולנו”.

זוהר קוז’יקרו ביקש להודות ליו”ר ולחברי הדירקטוריון של החכ”ל על האמון שנתנו בו לניהול החכ”ל.

אתגר חדש מתחיל. זוהר קוז’יקרו