עושים ספורט בעמק החולה

יום ספורט לכיתות ז’, נסיעה ספורטיבית לת”א ומשחק כדורסל בליגת התיכונים, היו חלק מהשבוע שעבר על תלמידי בית החינוך “עמק החולה”.

בית החינוך עמק החולה ידוע כמוסד חינוכי עם אוריינטציה ספורטיבית מובהקת. בשבוע שעברה שורה של פעילויות ספורט היו חלק ממנת חלקם של תלמידים מבית הספר.

בתחילת השבוע תלמידי מגמת חינוך גופני נסעו עד לת”א,  לסיור במתחם “החוויה האולימפית” ולפעילות ספורט אתגרי בסקי מים בכבלים. התלמידים למדו על תנועות גוף האדם במאמץ, על ההיסטוריה של הספורט הישראלי – והתנסו אינטראקטיבית ביישום מרכיבי הכושר הגופני. לסיום התרעננו במים בגלישה באגם TLV, תוך שהם אוחזים בכבל מיוחד המאתגר אותם לא ליפול למים מהגלשן. התלמידים שיתפו פעולה והתנהגו למופת, אנחנו מעריכים מאוד את תלמידינו על יום מאתגר, מהנה ומגבש במיוחד.

קצת גיוון מהקייאקים. התלמידים גולשים בת”א



יום חמישי היה יום עמוס בשתי גזרות בכפר בלום: באצטדיון הכדורגל  באופן מרשים ביותר ויוצא דופן ,שיתפו פעולה מגמת חינוך גופני בכתה י”א עם תלמידי שכבת ח’, יחד הם ניהלו והדריכו ביום ספורט את שכבת ז’. התלמידים השקיעו מחשבה רבה בתכנון האירוע, ואף ביצעו אימון הכנה מראש ליום הספורט, עת התנסו בו ביום שלישי, אחד על השני… תלמידי השכבה שיתפו פעולה והתגבשו ככיתות ביחד עם המחנכים שלהם שלקחו חלק פעיל לאורך היום. יום הספורט הסתיים בטורניר משיכת חבל, ולאחריו הוכרזו הכיתות הזוכות. לסיום מתוק, קינחו כולם בקרטיבים צוננים.

שיתוף פעולה מצוין למען הספורט. פעילות במהלך יום הספורט



באולם “הפיס” נערך משחק בית בליגת העל בכדורסל לבתי ספר, בין בית החינוך המשותף עמק החולה לבין בן צבי קריית אונו. המשחק היה מותח וצמוד ,ההובלה התחלפה בין הקבוצות ובסיום הקבוצה האורחת חגגה ניצחון 84:86.

היו קרובים לניצחון. שחקני עמק החולה (במדי הלבן-אדום) במשחק מול בן צבי קרית אונו (צילום: ארז עוזיר)