כדורגל: שישי לוהט בליגה ב’

שלוש נציגות האזור יתייצבו למשחקי ליגה. על כך וגם על העונש שספגה בני טובא, בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל במחוז צפון א’ בליגה ב’. שלוש הקבוצות שאנו מסקרים – הפועל עירוני צפת, בני ממב”ע ובני טובא א-זנגריה יתייצבו למשחקי ליגה. רגע לפני שזה קורה, זרקור לכל אחד מהם, אך לא לפני שנפנה זרקור לעבר ספיחים מהמשחק האחרון של בני טובא א-זנגריה, שנחלה הפסד אכזרי 1:0 במשחק מול אחווה שעב, שאותו היא אירחה במוצאי השבת בצפת, משחק שבו טובא ספגה שער בתוספת הזמן ובמהלכו הורחק שחקן אחד מכל קבוצה (שחקן של שעב בדקה ה-50, דיב רשאד הורחק משורות טובא בדקה ה-50).

דברים שקרו במשחק סיפקו גם חומר לדו”ח השיפוט של המשחק, שהביא להעמדתה לדין של טובא אתמול בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שקנס את טובא ב-1,000 שקלים. בדו”ח השופט נכתבו התלונות הבאות:

1.לאחר הגעתי למגרש שעה ורבע לפני מועד שריקת הפתיחה המגרש עדיין היה סגור ורק לאחר 25 דקות (50 דקות לפני מועד השריקה הגיע איש צוות לפתוח את המגרש), ובנוסף לכך הקבוצה האורחת לא זכתה לחדר הלבשה, עקב לכלוך ובלאגן שהיה בחדר הלבשה – לעומת הקבוצה המארחת שקיבלה חדר נקי ומסודר, ובשל כך נאלצו שחקני שעב להתלבש ולעבור תדרוך בתחומי המגרש.

2.הקבוצה הביתית הופיעה ללא שלט חילופים מסודר .

3. במהלך המחצית השנייה אדם אשר זוהה כאוהד הקבוצה של טובא זנגרייה ירק לעבר עוזרת הקו

זמן לשנס מותניים. שחקני בני טובא א-זנגריה


עתה נעבור למשחקי יום שישי:

12:00, האצטדיון העירוני צפת: הפועל עירוני צפת תארח את מכבי ג’דיידה מכר. צפת עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד, מרוחקת 4 נקודות ומשחק חסר מהמקום הראשון, והיא מקדימה את יריבתה מחר בשתי נקודות ומשחק חסר. הקבוצה האורחת הפסידה לפני מספר שבועת 2:1 לבני טובא, במשחק שנערך באצטדיון בצפת, התמודדות שהייתה משחק הליגה הראשון של טובא, שהחלה להתאמן מספר ימים קודם.  צפת רואה במשחק זה הזדמנות גדולה לשפר עמדות בצמרת הטבלה.

14:00, אצטדיון דוחא – סכנין: בני טובא א-זנגריה, שעומדת על מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים, תתארח אצל צעירי סכנין, שאותה היא מקדימה בתחתית הטבלה בזכות יחס שערים. כל אחת מהקבוצות ספגה עד כה 7 שערים, טובא כבשה שלושה. משחק מפתח לשתי הקבוצות, ניצחון ייתן הרבה אוויר לנשימה למנצחת.

15:30, בוקעאתא: בני ממב”ע תארח את אחווה שעב. ממב”ע מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ותקווה להמשיך את המומנטום הטוב גם במשחק הביתי מול אחווה שעב, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת ומשחק עודף. 

מקווים לחגוג גם הפעם. שחקני בני ממב”ע
ישמרו על מאזן מושלם במשחקי הבית? שחקני הפועל עירוני צפת