כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבת סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער.

יום שני הגיע, היום החדש של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת קבוצות הכדורגל הצעירות של הגליל העליון והגולן – ואחר מאמנים וכדורגלנים מאזורים אלה הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. מה בתפריט? כדורגלן שכבש שלושה מארבעה שערים עם ראשו, קבוצות מהגולן ששומרות על מאזן מושלם, קבוצה מהגליל שניצחה שלושה משחקים בשישה ימים – ואפילו דאגנו לוידאו עם שערים ממשחקה. כל זה כמובן על קצה המזלג. יש לנו עוד הרבה מה לשתף איתכם. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:4 במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל רעננה. בהרכבה פתחו שחקן הכנף עידו אלמישלי והחלוץ שחף ספיר – שכבש שער בדקה ה-58. מיד לאחר הבקעת השער הוחלף עידו אלמישלי.

ארז יאור – קשרה של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 להפועל ראשון לציון.

אביהוא סבתי – קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:5 על מכבי כפר מנדא – ואף התכבד בכיבוש שער בכורה בדקה ה-85.

נועם שמש – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 60 דקות במשחק מול הפועל ר”ג – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

שער בכורה בקבוצתו החדשה-ישנה. אביהוא סבתי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
ממשיכה לשפר עמדות במרכז טבלת ליגת העל – הפעם בזכות ניצחון 0:2 על קבוצת התחתית של הפועל כפר סבא. את השערים כבשו צמד שחקני הבית, הבלם והקפטן אור חסין ושחקן ההתקפה אושר וייצמן – שעלה כמחליף 20 דקות קודם ולו היה זה שער בכורה בקבוצת הנוער.

קבוצת נערים א’ עדיין בירכתי טבלת ליגת העל, לאחר שרשמה הפסד נוסף – הפעם 4:2 במשחק החוץ מול סגנית המוליכה, בית”ר טוברוק נתניה. ג’ואן חלבי כבש שני שערים במחצית הראשונה.

קבוצת נערים ב’ נחלה מפלה ביתית – הפסד 4:0 במשחק מול הפועל רעננה, שמקרב את הקבוצה למרחק של 3 נקודות מהקו האדום.

קבוצת נערים ג’ נותרה במרחק של 3 נקודות מפסגת הטבלה, לאחר שניצחה 0:3 את משחק החוץ מול הפועל נוף הגליל. את השערים לזכותה כבשו: אריאל חדד (26), רוי טרביץ (55) ואימרי אוזן (70).

קבוצת ילדים א’ חזרה מקרית ביאליק עם ניצחון 0:5 על מכבי צור שלום. את השערים כבשו: גיא רומש -צמד, נהוראי אוחנה,אושרי דרור ויועד נגאוקר.

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול מ.ס קרית ים.

חזרו עם חמישייה מקרית ביאליק. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער
חזרה למסלול הניצחונות, לאחר שחוללה מהפך במשחק “הביתי” מול הפועל כפר כנא, שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בעקבות סגירת המגרש בריחנייה ע”י משטרת ישראל. כפר כנא כבשה שני שערים במחצית הראשונה, אך במחצית השניה מרום הגליל חוללה מהפך מרשים, בזכות חילופי בינגו של המאמן מתן שלי, כאשר על שלושת השערים חתומים שחקנים מחליפים. הראל דדון כבש שער מצמק בדקה ה-65 ואת שער המהפך בדקה ה-81, כאשר בין לבין כבש מתין חורשיד שער מבישול של שליו דרעי. בעקבות התוצאה מרום הגליל עם 12 נקודות – כמו מכבי אחי איכסל והפועל בועיינה, ששיחקו משחק אחד פחות ממנה.

קבוצת נערים א’ ניצחה אחה”צ 3:5 את משחק החוץ מול מ.כ מג’דל כרום שאגור, לאחר שעלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-2 משער של אושר שמקה, אך לאחר דקה אחת הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון. גיבור המשחק של מרום הגליל הוא אושר הלל – שכבש ארבעה שערים, שלושה מהם במחצית הראשונה – שהסתיימה ביתרון 3:4. שלושה מארבעת השערים נכבשו בנגיחה.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזן מושלם, לאחר שניצחה 0:6 את הפועל חורפיש. את השערים לזכותה כבשו: ישראל סופר – שלושער, אור ויטנברג – צמד ושליו תשובה.

המהפכנים של השבוע. שחקני קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מאזן מושלם – בזכות ניצחון 0:7 ביתי על בני אעבלין. הבלם והקפטן הראל זלצר העלה את קצרין ליתרון בדקה ה-32. במחצית השניה הצטרפו לחגיגת הכיבושים שערים שכבשו: מאור ביצ’א ואור פנחס – צמד כ”א, אוראל בן עזרא ורון אשרף.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזן מושלם – בזכות ניצחון 1:7 על בני דיר אל אסד. את השערים לזכותה כבשו: אלון זנקביץ’ – שלושער, עומרי חשוב ונהוראי יהודה – צמד כ”א.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער
ספגה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול מכבי יפיע, שכבשה שערים בדקות ה-11 וה-64. ההפסד קטע לממב”ע רצף של שני ניצחונות. ממב”ע מרוחקת כעת נקודה אחת מהקו האדום של הליגה הארצית.

הסיירת של אלרואי כהן. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער
נחלה אמש הפסד 5:0 במשחק הביתי מול מכבי אחי איכסל, שלה מאזן מושלם.

קבוצת נערים ג’ נחלה הפסד ראשון העונה – 2:1 במשחק החוץ מול מ.ס ג’דיידה מכר, למרות שהוליכה 0:1 במחצית הראשונה כתוצאה משער עצמי שנכבש לזכותה.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:4 את הפועל עראבה.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 2:1 במשחק החוץ מול מכבי אחי נוג’ידאת.

ניצחון מרשים. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



מ.כ גליל גולן

קבוצת טרום א’ ניצח 1:2 את צעירי טמרה במשחק בית. כובשי השערים: יהלי אוחנה וטומי הבט.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 3:6 את בני כאבול במשחק חוץ. כובשי השערים: ירדן יאור – צמד, רתם תפארת – צמד, איתי אזולאי ויואב ששון.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:1 למ.כ מעיליא.

ניצחון ביתי במשחק צמוד. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן



הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ זכתה בניצחון שלישי בשישה ימים. ביום שישי האחרון ניצחה בביתה 1:2 את מ.כ קרית טבעון. את השערים כבשו: ליאור קרישטל ויהונתן חדד. וידאו עם השערים מהמשחק, מתחת לפיסקה זו.