טריאתלון – מתכוננים לאליפות המדינה באילת

במחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט מתכוננים לאליפות המדינה שתתקיים בעוד כחודשיים בעיר השמש הנצחית. יואב ביטון וצוות המאמנים מעלים הילוך והעצימות של כל אימון הולכת וגדלה. בסופ”ש האחרון הספורטאים והספורטאיות כיכבו באימון הכנה בחוף שבי ציון. ביטון: “זה היה אימון נהדר, אנחנו עם הפנים לאליפות המדינה.”

ספורטאי הטריאתלון – רוצים להגיע מוכנים לאליפות המדינה

בענף הטריאתלון במדינה יש שיא עונתי אחד בשנה – אליפות המדינה. כמדי שנה בחודש דצמבר מתקיימת בעיר השמש הניצחית אליפות המדינה בטריאתלון שבזכותה סוגרים את העיר לכמה ימים.

במחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט מעלים הילוך באימונים לקראת אליפות המדינה שתתקיים בעוד כחודשיים וכחלק מההכנות התקיים בסופ”ש האחרון אימון בחוף שבי ציון עם צמד המאמנים יואב ביטון וליאור כספי.

יואב ביטון עושה הכל על מנת שספורטאיו יגיע במוכנות שיא לאליפות המדינה. “זה היה אימון נהדר, אנחנו עם הפנים לאילת” סיכם ביטון. “הספורטאים והספורטאיות עובדים יפה ומתאמנים קשה. בחוף שבי ציון קיימנו סדנא לשחייה במים פתוחים. בגליל אין לנו ים קרוב, לכן אנחנו מנצלים כל הזדמנות שיש לנו לשחות בים. בנוסף לכך קיימנו גם אימון משולב שכלל רכיבת אופניים וריצה. אני גאה בכל הספורטאים והספורטאיות על המאמץ הגדול שהם עושים בשביל להגיע מוכנים.”

לא נחים לרגע – טריאתלון גליל עליון

עד אליפות המדינה יש עוד כמה תחרויות שהולכות להוות כתחרויות בקרה והכנה.