כדורסל: צפת ניצחה במוצקין

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 59:76 את מכבי קרית מוצקין, במשחק במסגרת המחזור השני של הליגה הארצית.

מ.ס “דניאל” צפת עם ניצחון ליגה שני ברציפות. שבוע לאחר שניצחה בביתה את בית”ר כפר יונה, הצליחה הקבוצה שמודרכת ע”י ליאור קרת וטל כהן לזכות בניצחון חוץ 59:76 על מכבי קרית מוצקין – היורדת מהליגה הלאומית, שבמחזור הפתיחה נחלה מפלה במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא. בשורות מוצקין שיחק הערב שחקן הפנים יבגני ליוטרין, בן קרית שמונה, בוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. המשחק הערב זכה לשידור בשני עמודי פייסבוק – זה של הקבוצה הצפתית וגם בעמוד הפייסבוק של כדורסל ישראלי אמיתי המופעל ע”י איתן ויינריך.

הרבע הראשון של המשחק היה בשליטה צפתית, בסיומו היתרון הצפתי עמד על 17:25. ברבע השני שחקני צפת החלו ללחוץ על הדוושה ואף עלו ליתרון של 12, אך עד לסיום המחצית מוצקין הצליחה לצמק עד לכדי 32:37.

ברבע השלישי צפת עלתה חדה יותר ועם פעולות טובות בהגנה חזרה לאיתנה ואף הגדילה את היתרון מהקבוצה האורחת ל- 45:63 בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון צפת המשיכה להיות דומיננטית והקבוצה המארחת לא איימה על יתרונה בשום שלב. בסיום, ניצחון 59:76 לזכות צפת.

אנדריי קוליש – ששיחק בעונה שעברה בצפת, הוביל יחד עם רועי נבארו את רשימת הקלעים עם 20 נקודות לכל אחד מהשניים. יתר הקלעים: רם זקס – 11, איתי גבע – 7, רון סבג ועידו סגל – 6 כ”א, אליאב אוחנון – 4, שלו הר אבן – 2.

עוד שבוע שנפתח עם סימון וי על המטרה. שחקני צפת הערב