חצור: עליה באחוזי ההצלחה במבחני הבגרות

גאווה גדולה נוכח העליה באחוזי ההצלחה במבחני הבגרות בחצור הגלילית.

שביעות רצון רבה בחצור הגלילית נוכח הזינוק הנוסף שנרשם בנתוני הזכאות לבגרות בישוב הצפוני, שנה נוספת בה הנתונים ממשיכים לעלות במגוון תחומים ובכלל מוסדות החינוך. בחצור הגלילית החליטו כבר לפני מספר שנים על מתן דגש לסוגייה החינוכית במטרה להעניק לילדי חצור הגלילית את הכלים הטובים ביותר להצליח בחיים. לצד השקעות ענק בפיתוח ושדרוג הסביבה החינוכית, צוותי ההוראה, מגוון תוכניות חדשניות, ערכים ודגש על הצד הערכי, גם נתוני הבגרויות מעידים  על המשך מגמת הזינוק בהישגים של דור העתיד בחצור הגלילית.

בין הנתונים עולה כי בבית הספר אמי”ת חצור הגלילית  נתוני הזכאות לבגרות- עומדים 95% – מהגבוהים בארץ! בנוסף, בגרות מצטיינת- 19%, 66% עם 5 יח״ל באנגלית ו- 43% של 4-5 יחידות במתמטיקה,

גם באורט חצור הנתונים מרשימים וממשיכים לעלות:  זכאות לבגרות- 81.8%, בגרות מצטיינת- 8%, 66% עם 5 יח״ל באנגלית ו- 36% עם 4-5 יח״ל במתמטיקה.

ראוי לציים כי הנתון היישובי הינו נתון כולל של כלל מוסדות החינוך בישוב לרבות מוסדות החינוך החרדיים שבהם כלל לא ניגשים לבחינת הבגרות, סוגייה איתה מתמודדים בכל הערים בהם מופעלות מסגרות חינוכיות חרדיות.

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה ציין: “אנו מברכים על הנתונים המרשימים המעידים כי ההשקעה שלנו בחינוך מניבה תוצאות, נמשיך להשקיע משאבים כבירים על מנת להעניק לילדי חצור הגלילית את נקודת הפתיחה הטובה ביותר להצליח. ברצוני להודות לצוותי החינוך וההוראה, להורים וכמובן לנוער המדהים שלנו בחצור הגלילית על ההישגים המרשימים”.

ראש המועצה, שמעון סויסה, במפגש עם תלמידים.