גליל עליון: חוגגים 80 לילידי 1941

אירוע מרגש לילידי 1941 מקיבוצי המועצה, נערך לאחרונה בכפר בלום. על כך בכתבה הבאה.

אירוע ההוקרה של עמותת ותיקי הגליל לבני ה-80 במועצה הוא ערב שהפך למסורת גלילית במיטבה. השנה מי שהגיעו לגיל הזהב הם ילידי 1941, אשר נהנו השבוע בבית העם בכפר בלום מערב שהוא קודם כל חגיגה. זהו ערב המהווה הזדמנות מצוינת להעביר את רגשי ההערכה והכבוד שרוחשים אנשי הגליל לתושבים הוותיקים. במהלך הערב נשמעו ברכות מרגשות של ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, ושל החוגגים, כולל אהרון ולנסי, ראש המועצה לשעבר ויליד 1941 בעצמו. מעבר לכך, נערכה פרידה ממירי קקוןף מנהלת בית ותיקי הגליל בעשור האחרון, והתקיים מופע משירי דוד זהבי בהנחייתו של ד”ר מוטי זעירא ובהשתתפות מקהלת הגליל העליון.

מקהלת הגליל העליון במופע

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל, אמרה במהלך האירוע: “ביומיום אנחנו פוגשים רבים מכם, ילידי תחילת שנות ה-40 של המאה הקודמת, במקומות של תוכן וערך. אתם מתפתחים ומייצרים משמעות עבורכם ועבור הסביבה, אם בעשייה מקצועית בקיבוצים ובאזור, או בפעילויות האזוריות של העמותה. ואנו אומרים שבשנות הגבורות כוחם של בני ה-80 הולך ומתגבר מדי יום ומכוח גבורה והתגברות זו, באה התקווה. כמה התרגשתי לגלות כי אהרון ולנסי, ראש המועצה בשנים 1991 – 2012, הוא בין החוגגים השנה”.

חתני וכלות השמחה בכניסה ברחבת בית העם

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “הם נולדו לתוך מלחמת העולם השנייה, כשהיו בני שבע קמה מדינת ישראל, והיום בגאווה גדולה הם מסתכלים על מה שבנו בעשר אצבעות. הביקוש הגדול להצטרף אלינו לקיבוצי המועצה מוכיח שהם הצליחו. אנו מצפים מהם לעוד שנים של משמעות ועשייה ומחויבים להמשיך את מורשתם – התיישבות בגליל העליון, עבודה קשה וחיזוק ערכי הקהילה הקיבוצית. תודה לצוות עמותת ותיקי הגליל ותודה למירי קקון שממשיכה קדימה”.