כדורסל גברים: בלקנית, אנחנו באים


הפועל גליל עליון תארח לפנות ערב את בלקן הבולגרית, למשחק ראשון במסגרת הליגה הבלקנית.

הפועל גליל עליון חוזרת לזירה האירופאית. ותיקי האוהדים זוכרים את הקבוצה משחקת במפעלים הבכירים של היבשת וקבוצות פאר אירופאיות שהגיעו לאולם “הפיס” בכפר בלום. בשאיפה לחזור לימים האלה, כצעד ראשון נרשמה העונה הפועל גליל עליון לליגה הבלקנית – בה משחקות מספר קבוצות ישראליות וגם קבוצות ממזרח אירופה. בעונה שעברה הפועל חולון זכתה באליפות הליגה. הפועל גליל עליון שובצה בבית A ותשחק לצידן של קבוצות מזרח אירופאיות: קומנבו ואקדמיית נביקו מצפון מקדוניה, פ.צ בלקן מבולגריה ופג’ה מקוסבו. בצוות המקצועי של הפועל גליל עליון יש מי שחוו זכיות בליגה הבלקנית עם הפועל גלבוע בעשור הקודם – המאמן ברק פלג עשה זאת כעוזר מאמן פעמיים ברציפות ועוזרו אבישי גורדון, עשה זאת פעם אחת כשחקן.

זכה כבר באליפות הליגה הבלקנית. ברק פלג (צילום: גיל נוימן)



יומיים אחרי שחזרה לליגת העל ונחלה הפסד ביתי 83:69 במשחק מול הפועל ירושלים, תארח הפועל גליל עליון, בשעה 18:00, את קבוצת פ.צ בלקן הבולגרית, במטרה לזכות בניצחון ראשון העונה. קל זה לא יהיה. רכישת כרטיסים למשחק באופן אינטרנטי באתר משרד הכרטיסים “לאן”. הכניסה למשחק מותנית בעמידה בתנאי התו הירוק. כמו כן, משחק יועבר בשידור ישיר באתר ערוץ הספורט.

יו”ר הקבוצה טמיר אברהמס התייחס לפתיחת העונה בבלקנית: “אנו נרגשים לקראת משחקנו הראשון בליגה הבלקנית. שמחים לקחת במפעל אירופאי ולפגוש מועדונים מרחבי אירופה. אנו בטוחים כי זו תוספת משמעותית למקצוענות של המועדון ולקהל האוהדים שלנו. מצפים לראות שוב את הקהל המדהים שלנו שדחף את הקבוצה מול הפועל ירושלים”.

צריכים להיות אגרסיביים בהגנה, הרבה יותר מהמחצית השניה של המשחק מול ירושלים (צילום: פושקו)



מאמן הקבוצה, ברק פלג, התייחס גם הוא למשחק הראשון בליגה הבלקנית: “אנחנו שמחים לקחת חלק בליגה הבלקנית. כל קבוצה תחרותית צריכה לשאוף לשחק בשתי מסגרות, למרות העומס והטיסות. יותר משחקים זה יותר טוב. המשחקים בבלקנית יאפשרו לנו לתת דקות משחק לשחקנים נוספים בסגל. נוכל לחלק את הדקות כדי לקדם את השחקנים הצעירים של הקבוצה. לגבי קבוצת בלקן, מדובר בקבוצה מצויינת שמתחרה באופן קבוע על האליפויות בבולגריה. זו קבוצה עם ארבעה זרים שמשחקת בקצב גבוה מאוד. אין לנו הרבה זמן להתכונן למשחק וזה חיסרון מסוים מצד אחד, אבל היתרון הוא שזה מחייב אותנו לשים את המשחק מול ירושלים מאחורינו”.

צריכים אתכם במלוא העוצמה הערב. אוהדי הפועל גליל עליון במשחק ביום ראשון האחרון (צילום: פושקו)