כדורגל: סיכום המחזור האחרון בגזרת מחלקת הנוער

כמדי שבוע, כתבת סקירה על מחזור המשחקים האחרון בגזרת מחלקות הנוער – וזרקור על נציגי האזור הפזורים מחוץ לגבולות הגזרה.


פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן – ואחר נציגי האזור מחוץ לגבולות הגזרה, עולה בעיכוב קל, אך עם הרבה כוונות טובות. האמת? יש לנו סיבה טובה, חיכינו בסבלנות לסיום משחק דרבי הילדים של הגליל העליון, שהסתיים לפני מספר דקות ועליו תוכלו לקרוא בכתבה זו.

אז מה בתפריט? הקבוצה שניצחה דרבי אזורי יוקרתי, נציג האזור בליגת האלופות לנוער, קבוצת נערים יחידה עם מאזן מושלם בליגה בה היא משחקת, מחלקת נוער גדולה עם מאזן כמעט מושלם – וזה רק על קצה המזלג. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן –
מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:2 על מכבי נתניה.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אלופת המדינה, ניצחה ביום שלישי שעבר 0:3 את משחק מוקדמות ליגת האלופות לנוער מול ז’לגריס וילנה. בשורותיה שולב ב-20 הדקות האחרונות הקשר ההתקפי עידו אלמישלי, שהיה מעורב באופן מרכזי בכיבוש השער השלישי. בשבת האחרונה מכבי חיפה אירחה את בני סכנין למשחק ליגה, שהסתיים בניצחון 0:5 לחיפאים. החלוץ שחף ספיר כבש שער בדקה ה-64, שש דקות לפני שהוחלף. עידו אלמישלי רשם הופעה מלאה.

נשארים בליגת העל לנוער. ארז יאור – קשרה של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את ההתמודדות מול הפועל רעננה.

עוברים לליגה הארצית לנוער. קבוצת הנוער של עירוני טבריה סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול מכבי יפיע. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה שחקני ההגנה חריגי הגיל, אורי ברנזון ומעיין אורון – שכבש שער בבעיטת פנדל בדקה ה-41. הקשר ליאד סופר הוחלף בדקה ה-56.

אביהוא סבתי – קשרה של קבוצת נערים א’ של הפועל עכו, הוחלף בדקה ה-71 של המשחק בו קבוצתו נחלה הפסד 1:0 להפועל נוף הגליל.

נועם שמש –
קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של משחק הגביע מול הפועל חדרה מערב וכבש שער והוסיף שני בישולים, שסייעו לקבוצתו לנצח 0:4. בשבת האחרונה כבש שער ובישל שער נוסף במשחק הניצחון של קבוצתו – 1:3 על הפועל ת”א, בו הוחלף בדקה ה-60.

בלם כובש. מעיין אורון, בן כפר בלום, שחקן עירוני טבריה
גם השבוע שניהם כבשו. האחים נועם ושוהם שמש



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער
פגשה אתמול למשחק דרבי אזורי את הפועל עירוני צפת, שהחלה את הליגה רק אתמול, במחזור הרביעי של ליגת צפון 1. מרום הגליל התייצבה למשחק עם מאזן מושלם בשלושת המחזורים הראשונים. הקבוצה של מתן שלי, בה משחקים גם שחקנים שבשתי העונות הקודמות שיחקו בקבוצות הנערים של צפת, הייתה עדיפה ברוב דקות המשחק וזכתה בניצחון 0:3, כשעל שניים מהשערים חתומים שחקני ההתקפה הבולטים של צפת בעונות הקודמות, רפאל ביתן ואוראל פלס, זאת בנוסף לשער שכבש טל מזוז.

קבוצת נערים א’ ספגה הפסד 4:1 במשחק מול מכבי נהריה, שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה. שער שכבש אושר ולעל בפתיחת המחצית השניה המתיק במשהו את ההפסד של מרום הגליל.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזן מושלם, לאחר שניצחה 2:5 את איחוד בני סמיע. שוהם אזרואל ואיתי ארביב כבשו צמד כ”א, שליו תשובה כבש שער נוסף.

פתיחת עונה מושלמת. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’ מחזקת עמדות בצמרת טבלת הצפון, לאחר שניצחה 2:7 עירוני טבריה, אחרי שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. את השערים לזכות צפת כבשו: נריה חדד – שלושער, רום אוחנה, אורי סבן, עמית שלמה ואלעד דיאבילה.
קבוצת ילדים א’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את משחקה מול סקציה מעלות תרשיחא. עילאי טוויזר כבש צמד שערים, שוהם שמש כבש שער אחד.

קבוצת ילדים ב’ התייצבה בסגל חסר למשחק החוץ מול עירוני ראמה וספגה הפסד 2:0.

האריות של יהודה חטואל. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ביתי 1:2 על הפועל ראשון לציון, שעזר לה לעלות לעבר מרכז טבלת ליגת העל. נתנאל קנטור העלה את קרית שמונה ליתרון ראשון בדקה ה-54, חמש דקות מאוחר יותר ראשון לציון כבשה שער שוויון, אך בדקה ה-67 שער שכבש יאיר מרדכי העניק לקרית שמונה ניצחון 1:2.

קבוצת נערים א’ ממשיכה לנעול את טבלת ליגת העל, זאת לאחר שנחלה הפסד ביתי 3:1 במשחק מול מוליכת הטבלה, מכבי ת”א, שהוליכה 0:2 משערים שכבשה בדקות ה-20 וה-32. בדקה ה-33 שליו חיים כבש שער מצמק, אך בדקה ה-62 שער שהתל אביבים כבשו סגר עניין.

קבוצת נערים ב’ ממשיכה להיות ההפתעה הנעימה של ליגת העל. הקבוצה של אילן עזריה חיזקה את מעמדה במרכז הטבלה, בזכות ניצחון ביתי 1:3 על בני סכנין. שערים שכבשו ניסן גרין (30) ואלון פחימה (38) העניקו לקרית שמונה יתרון 0:2 בתום המחצית הראשונה. הקבוצה האורחת הצליחה לצמק את התוצאה עם שער בדקה ה-56, אך שער בסמוך לסיום המשחק מרגלו של ליאם אלוק השאיר את הנקודות בבית.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:4 את מכבי קרית אתא. איתי שנפר כבש צמד, בנוסף לשערים שכבשו גלעד ליטמן ואושרי דרור.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:2 את משחק החוץ מול מ.ס קרית טבעון.

קבוצת ילדים ג’ חזרה ממשחק החוץ מול בני סכנין עם ניצחון 0:2.

קבוצת טרום א’ חזרה ממשחק החוץ מול מכבי קרית אתא עם ניצחון 2:3.

ניצחון מרשים בקרית אתא. קבוצת ילדים א’ של קרית שמונה



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ היא היחידה עם מאזן מושלם בליגת צפון 1, בתום ארבעה מחזורים, לאחר שניצחה 1:2 בביתה את סקציה מעלות תרשיחא, שבעונה שעברה ניצחה אותה פעמיים ובעקבות כך זכתה באליפות בליגת צפון 1 של שנתון ילדים א’. אור פנחס (36) ואלון זנקוביץ’ (69) – שהוקפץ מקבוצת ילדים א’, כבשו את השערים לזכות קצרין. בין לבין, הצליחה הקבוצה האורחת להשוות ל-1:1 בדקה ה-66.

ניצחון במשחק העונה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
זכתה בניצחון בכורה העונה בליגה הארצית – 0:1 במשחק החוץ מול הפועל עירוני כרמיאל. שער של רם אבו סלאח בדקה ה-36 עשה את ההבדל בין הקבוצות. לממב”ע כעת מאזן של 4 נקודות בשלושה משחקים.

קבוצת נערים ב’ תופסת את המקום השלישי בטבלת הצפון, עם מאזן של 10 נקודות בארבעה משחקים, לאחר שניצחה בביתה 0:4 את בני דיר אל אסד. את השערים לזכותה כבשו: נאיף שראף (14,69), ניל פח’ר אל דין (12) וופא אבו סלאח (69).

קבוצת ילדים א’ הפסידה בביתה 3:2 לאחווה כפר מנדא. את השערים לזכותה כבשו: ג’וואד כחלוני ונאדר עוידאת.

ניצחון ראשון העונה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:4 את הפועל עירוני כרמיאל. כובשי השערים: רתם תפארת – צמד, גיא סדן ואיתי אזולאי.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה לפנות ערב 1:2 את הפועל גליל עליון במשחק הדרבי, לאחר שגליל עליון כבשה ראשונה שער בנגיחה לאחר הגבהת קרן במחצית הראשונה. במחצית השניה גליל גולן חוללה מהפך דרמטי. בתחילה רוביל שאמס אלדין סיפק מסירה לגוני אשכנזי, שכבש שער שוויון בבעיטת חצי מספרת. בתוספת הזמן גוני אשכנזי סיפק מסירה מצוינת לרוביל שאמס אלדין, שסיים מצב של אחד על אחד עם כיבוש שער מהפך, שהעניק למ.כ גליל גולן ניצחון 1:2.

קבוצת טרום א’ ניצחה 2:5 את מכבי עוספיא. כובשי השערים: אלון שוורץ צמד, ריאן פחר אלדין, ליאור עזרן וטומי הבט (פנדל). השוער יונתן קור עצר פנדל, השופט פסק פנדל נוסף בשל כניסה מוקדמת לרחבה וגם אותו יונתן עצר.

הדרבי בצבע תכלת. שחקני שתי הקבוצות טרם המשחק