צפת: אישה שניה במועצה

אסתר אדרי תחליף את אילן שוחט, שמונה למנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

זמן נשים. לראשונה בתולדות מועצת העיר צפת והחל מישיבת המועצה הקרובה, סביב שולחן חברי המועצה יישבו שתי נשים- לצד ויקי אלקבץ תשם גם אסתר אדרי שתכנס למועצת העיר במקום אילן שוחט שעזב לתפקיד מנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.

כזכור, לפני מספר שבועות נבחר שוחט לתפקיד מנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והתפטר ממועצת העיר צפת. את מקומו היה אמור לתפוס יגאל שטרית, שהיה בעבר חבר מועצה וקידם את תחומי התרבות והפסטיבלים בעיר. שטרית העסוק בימים אלו בפרויקט גדול במרכז הארץ המצריך נוכחו פיזית שלו במרכז ברוב ימי השבוע “הפרויקט בו אני מצוין לא יאפשר לי להיות פעיל כנדרש, החלטתי לוותר על מקומי ולאפשר לאסתר שהינה בחירה מצוינת וראויה וגם מהווה ייצוג נשי חשוב. אמשיך לפעול במסגרת המפלגה ולצידו של ארקדי בארסט לקידום העיר צפת” ציין שיטרית.

אסתר אדרי, בת 53 נשואה ואמא ל 7 ילדים: חמישה ילדים ביולוגיים ושניים שאימצה במסגרת היותה משפחת אומנה- יגאל המשרת כיום כלוחם בהנדסה קרבית ואלה בת ה17 בעלת צרכים מיוחדים הלומדת ברכסים.  אסתר בוגרת בהצטיינות תואר BA במשאבי אנוש, קורס ניהול מתקדם ובעלת תעודת אחות מוסמכת, משמשת במנהלת סניף צפת בחברת ‘עמל ומעבר’.

מכפילה את הכח הנשי במועצה. אוסנת אדרי



“אני שמחה ונרגשת להכנס למועצת העיר צפת ולשרת את תושבי העיר צפת” סיפרה אדרי, “אני מודה לארקדי בארסט על האמון וההזדמנות ויחד נמשיך לפעול למען תושבי העיר  לצידו של ראש העיר שוקי אוחנה”. לדבריה, השירות לתושב יעמוד בראש סדר העדיפויות שלה: “מי שמכיר אותי יודע עד כמה חשוב לי לסייע לתושבים, לעמוד אחרי הבטחה, להיות אוזן קשבת ולקדם את הנושאים הבוערים למען העיר צפת. כאישה שניפצה את תקרת הזכוכית אני מאמינה שכל אישה יכולה ומסוגלת, אהיה במקום הזה על מנת לסייע ולקדם, אפעל לקידום מעמד האישה, אישה יכולה להוביל לנהל ולעשות לא פחות מגבר”.

יו”ר ישראל ביתנו בצפת, סגן ראש העיר ארקדי בארסט ברך את אדרי על כניסתה למועצה וציין: “אנו מצטערים מצד אחד שיגאל ויתר על מקומו במועצה אך מעריכים את כנותו ואהבתו לצפת, אך במקביל שמחים שאסתר תהיה במועצה. אסתר אישה עם יכולות גבוהות, אהבה עזה לצפת ומחויבות גדולה לתושבי העיר צפת. ביחד, ולצידו של ראש העיר שוקי אוחנה נמשיך לפעול למען העיר ותושביה”.


שבע רצון מחילופי המשמרות. ארקדי ברסט