פלאשים בגליל: פינה של אחרי החגים

עוד פינת “פלאשים בגליל” עם אייטמים של אנשי ספורט ובידור בזווית אחרת, יוצאת לדרך.

תמונת השבוע: הכדורגלן נאור עבודי, טרם מצא קבוצה לעונת המשחקים הזו, אך אין זה מונע ממנו לעבוד במקצוענות מרשימה. בשבוע שעבר נצפה באימון במתחם “הפאבלה” בחיפה – מתחם ייחודי לאימוני כדורגל, יחד עם מאמן הכדורגל, אלדד שביט – עמו שיתף פעולה בעבר בעירוני נשר.
העיתונאי הצפתי מאיר ינקו, שמשתבח עם השנים, כעורך של המדיה “חדש בגליל”, ניצל את ימי החג לטיול עם רעייתו, רבקה, בנחלי אצבע הגליל.
הבדרן שלומי קוריאט, שבנו יהונתן משחק כדורגל בקבוצת הילדים של הפועל פ”ת, עלה צפונה עם המשפחה – ומה יותר טבעי משייט קייאקים בקייאקי כפר בלום? (צילום: קליק דיגיטל).
דרור ביטון – שוער קבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, אוהד מכבי חיפה מושבע, ארז את הפקלאות בשבוע שעבר וטס עד לגרמניה, כדי לעודד מהיצע את קבוצתו האהודה במשחק הקונפרנס ליג מול אוניון ברלין.
מי שהגיע זמן קצר קודם לביקור חגיגי בקרית שמונה, הוא קשרה ההתקפי של מכבי חיפה, צ’רון שרי, שביקר בבית משפחת בוזורגי – שם פגש בין היתר את הסוכן, אריאל, והאחים מהתקפת הפועל עפולה – אלון וישי, וכן האח הגדול – בועז.
זה קרה איפשהו בימי החג, מחוץ לאולם הכדורסל ביסוד המעלה. בסיומו של משחק כדורסל בין קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון לבין קבוצת אוהבי כדורסל מהאזור, תפס מאמן הכדורסל והשף המדופלם, יפתח דהדי, פיקוד על הטאבון ופינק את המשתתפים והמשתתפות בפיצות ופוקצ’ות מדהימות.
במועדון טריאתלון גליל עליון נפרדו בשבוע שעבר מהמאמן עדי לוינסון, שפונה לאתגרים חדשים. בטקס שנערך לכבודו, זכה למתנת הוקרה מהמנהל המקצועי, יואב ביטון.
אם ביואב ביטון עסקינן, הרי שהוא רתם שוב חבורה נכבדת של טריאתלטים וטריאתלטיות צעירות, לטס מרצפת העמק ועד הר החרמון – והפוך.
הכדורסלן עידו קוז’יקרו – התוצר הארוך והמשובח ביותר של הכדורסל הגלילי, הגיע לביקור מולדת באצבע הגליל יחד עם הבן, דן. הפעם הביקור הוקדש למפגשים עם גיבורי ילדות של עידו קוז’יקרו מטיילת מלון הצפון בקרית שמונה – יצחק זגורי מחנות המוסיקה הידועה והספר האגדי, ניסים איפרגן.