כדורסל גברים: צפת עברה שלב בגביע

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 65:89 את הפועל גלבוע ברוש, במשחק במסגרת השלב המוקדם של גביע האיגוד.

קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת פתחה את עונת 21/22 ברגל ימין. אחרי כמעט עשור תחת הדרכתו של שלום (פופי) חדד, שהסתייע בעונות האחרונות בשי קדוש – שיאמן העונה את קבוצת הבוגרים של מכבי קרית ביאליק מליגה א’, התייצבה הערב הקבוצה מעיר המקובלים, שתחל בשבוע הבא עונה נוספת בליגה הארצית, למשחק במסגרת גביע האיגוד מול הפועל גלבוע ברוש – קבוצת הבת של הפועל גלבוע מליגת העל, כשמובילים אותה מהקווים ליאור קרת ועוזרו טל כהן, שפעילים גם במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון – קרת כמנהל המקצועי וכהן כמאמן קבוצת הנוער על של המועדון.

אז מה היה לנו במשחק, ששודר בשידור אינטרנטי ישיר ע”י מוני שם טוב בעמוד הפייסבוק “הכדורסל הצפוני“? אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון 13:19, הגיע לו הרבע השני שבו צפת פתחה מבערים לעבר יתרון 31:46. בהפסקת המחצית נערכה תחרות קליעות בין אוהדים, שארגן ברוך מזרחי – מנהלה המסור של צפת. בתחרות זכה במקום הראשון ליאור חמו, שזכה לפרסים מתנת עסקים מקומיים.

באו מוכנים לעונה. ברוך מזרחי מימינו של ליאור חמו



ברבע השלישי של המשחק צפת העלתה עוד הילוך ובסיומו צעדה ביתרון 44:65. ברבע האחרון יתרונה של צפת גם לא היה מוטל בספק ובסיום היא חגגה ניצחון 65:89.

רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: אנדרי קוליש – 18, רם זקס – 16, איתי גבע – 13, רון סבג – 12, רועי נבארו – 11, דביר אוחנה – 10, עידו סגל – 7, שלו הר אבן – 2.

פותחים עונה עם חיוך. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והצוות הניהולי של הקבוצה