כדורגל: סיכום מחזור גביע ומבט למשחקי סופ”ש במחלקות הנוער

מחזור הגביע שנערך אתמול ומשחקי הליגות המיועדים לסופ”ש במחלקות הנוער, התנכזו להם לכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים בגזרת מחלקות הנוער. אז מה בתפריט? זרקור על משחקי גביע המדינה והליגה שנערכו אתמול, מבט לעבר משחקי סופ”ש במסגרת הליגות השונות בהן משתתפות קבוצות הגליל העליון והגולן. הזמן קצר והמלאכה מרובה. יוצאים לדרך.

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער התארחה למשחק ליגה אצל מוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד. כמו במשחקים קודמים, גם הפעם שער בסיום המשחק קבע תוצאת תיקו, אלא שהפעם לא היה זה שער שנוי במחלוקת לזכות הקבוצה היריבה מהנקודה הלבנה. קרית שמונה הפתיעה ביכולתה וניתן היה לראות זאת בשידור הישיר של המשחק בערוץ הספורט, אך אשדוד כבשה שער יתרון בסמוך להפסקת המחצית הראשונה, שהחזיק מעמד עד הדקה ה-89, שבה מה אם לא מוחמד אבו רומי, היה שם כדי לכבוש שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1, שמותיר את הקבוצה בחלק התחתון של מרכז טבלת ליגת העל. בשבת תארח הקבוצה, בשעה 16:15, במגרש הסינטטי, את הפועל ראשון לציון – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

קבוצת נערים א’, שנועלת את טבלת ליגת העל, אירחה למשחק גביע את מכבי פ”ת מצמרת הטבלה, שהייתה במיטבה וניצחה 1:6, לאחר שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה. רועי טפר כבש את השער המצמק לזכות קרית שמונה בדקה ה-61. בשבת הקרובה, בשעה 13:15, תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את מוליכת הטבלה, מכבי ת”א, למשחק שבו הסיכויים נוטים בבירור לטובת הקבוצה האורחת.

קבוצת נערים ב’, שמדורגת במרכז טבלת הליגה, שוב הפסידה 2:0 להפועל חדרה – הפעם במשחק גביע ביתי. חדרה כבשה שער אחד בכל מחצית, כחמש דקות לפני סיומה. קרית שמונה תארח בשבת, בשעה 10:30, את בני סכנין, נועלת הטבלה, למשחק ליגה חשוב בהרבה ממשחק הגביע.

קבוצת נערים ג’ העפילה לשלב הבא של משחקי הגביע, אחרי שניצחה בביתה 1:2 את קבוצת המשנה של הפועל חדרה, במשחק שבו כל השערים הובקעו ברבע השעה הראשונה. הארון חמיס העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 בדקה ה-7, תומר שריקי החזיר את היתרון לקרית שמונה בדקה ה-15.

קבוצת ילדים א’, שזכתה בניצחון טכני על מ.ס דימונה, שלא הייתה יכולה לעשות את המרחק העצום, תארח ביום שישי את מכבי קרית אתא, בשעה 16:00, במגרש הסינטטי.

קבוצת ילדים ב’ תתארח בשבת הקרובה, בשעה 10:30, אצל מ.כ קרית טבעון.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:2 בדרבי הפיקנטי של משחק הגביע את מ.כ גליל גולן, שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה, באווירה חברית, הן על הקווים, הן על כר הדשא והן ביציע. נועם חניא (3) ונריה שדה (20) כבשו לזכות קרית שמונה, שתתארח ביום שישי, בשעה 15:10, אצל בני סכנין. לקרית סיקור המשחק בהרחבה, באתר “וולה”, הקליקו כאן .

קבוצת טרום א’ ספגה הפסד 1:0 במשחק הגביע מול מ.כ גני תקווה והודחה מהמשך המשחקים. בשבת תתארח הקבוצה, בשעה 15:10, אצל מכבי קרית אתא.

תמונה אחת, שווה אלף מילים. קבוצות ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן ועירוני קרית שמונה, עם המאמנים רגב אלקיים ואבי נגאוקר, במפגן של ספורטיביות וכבוד הדדי



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ התארחה אצל בית”ר נורדיה ירושלים מליגת המרכז החזקה למשחק גביע, שבו נתנה פייט, אך בסיום הקבוצה המארחת ניצחה 0:1. בשבת הקרובה היא תארח בשעה 10:00, במגרש בכפר בלום, את הפועל עירוני כרמיאל.

קבוצת טרום א’ תתארח בשבת הקרובה, בשעה 12:15, אצל מכבי עוספייה.

בני ממב”ע

הצגה כפולה ביום שישי – אצטדיון בוקעאתא: בשעה 11:00 קבוצת נערים ב’, שצברה 7 נקודות בשלושה משחקים, תארח את בני דיר אל אסד, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. בשעה 14:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את הפועל בית שאן.

קבוצת הנוער, שצברה שתי נקודות בשני המחזורים הראשונים בליגה הארצית, תתארח בשבת בשעה 11:30 אצל הפועל כרמיאל – שעומדת על מאזן של 4 נקודות.

קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 16:30, באצטדיון בבוקעאתא, את אחווה כפר מנדא.

רוצים לשפר עמדות בצמרת. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



הפועל מרום הגליל – משחקי יום שישי

קבוצת נערים א’, שצברה 3 נקודות בשלושה משחקים בליגת צפון 1, תארח בשעה 13:30, במגרש הסינטטי בקרית שמונה, את מכבי נהריה – שהפסידה בשני המשחקים שקיימה.

קבוצת ילדים א’ תתארח בשעה 13:15 אצל איחוד בני סמיע.

רוצים להמשיך במסלול הניצחונות. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת – משחקי יום שישי

קבוצת ילדים א’ תתארח בשעה 12:00 אצל סקציה מעלות תרשיחא.

בשעה 15:30, מיד לאחר סיום משחק קבוצת הבוגרים מול בני ממב”ע, תארח קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת – שצברה 7 נקודות בשלושה מחזורים, את עירוני טבריה – שמאזנה עומד על 3 נקודות.

יוצאים למעלות תרשיחא. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ תארח בשעה 14:00 למשחק מסקרן את סקציה מעלות תרשיחא. לשתי הקבוצות מאזן מושלם, בתום שלושה מחזורים. בעונה שעברה ניהלו מאבק צמוד על הזכייה באליפות, מעלות הייתה זו שבסיום העונה הייתה עם מאזן טוב יותר.

משחק מסקרן במיוחד מצפה להם. שחקני קבוצת נערים ג’ של קצרין