כדורגל: סיכום משחקי סופ”ש במחלקות הנוער ומבט למשחקי הגביע

סקירה של משחקי סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער, וכן מבט על משחקי הגביע המיועדים להיערך מחר.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן, וכן אחר נציגי האזור הפעילים בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה, עולה השבוע בעיכוב קל בשל שינוי בלוחות הזמנים של פרסום הכתבות באתר. אז מה בתפריט? רשמים ממשחקי סופ”ש ואפילו ממשחק שנערך אתמול, השחקן שכבש שער בכורה במדי קבוצת נוער, האחים שכבשו שערים בשתי קבוצות שונות, מבט למשחקי גביע המדינה שייערכו מחר ועוד. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן
– מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לצבירה של 4 הנקודות הראשונות שלה העונה, בתוך שלושה ימים. ביום רביעי הוביל אותה לניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא, ביום שבת סיימה קבוצתו בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול בית”ר ירושלים.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אלופת המדינה לנוער, שתשחק הערב מול ז’לגריס וילנה במשחק במסגרת השלב המוקדם של ליגת האלופות לנוער, נפרדה בשבת האחרונה מהפועל ר”ג בתוצאת שוויון 0:0. שחקן הכנף עידו אלמישלי רשם הופעה מלאה, בעוד שהחלוץ שחף ספיר הוחלף בדקה ה-60.

ארז יאור – קשרה ההתקפי של עירוני נשר, כבש בשבת האחרונה שער בכורה במדי קבוצתו החדשה – שהפסידה 3:2 לבני סכנין. יאור רשם הופעה מלאה וכבש שער בדקה ה-45.

עוברים לליגה הארצית לנוער. עירוני טבריה ניצחה אתמול 0:4 את הפועל מגדל העמק. לניצחון היו שותפים מלאים שחקני ההגנה, מעיין אורון ואורי ברנזון. הקשר ליאד סופר הספיק לבשל צמד שערים, לפני שהוחלף במחצית בגין פציעה.

אביהוא סבתי – קשרה של קבוצת נערים א’ של הפועל עכו, שיחק לאורך כל המחצית הראשונה של המשחק בו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את ההתמודדות עם מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

נועם שמש, קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, הניב ב-70 דקות משחק כיבוש שער ובישול של שער נוסף במשחק הניצחון 0:7 על בית”ר טוברוק נתניה, זאת לאחר שבאמצע השבוע שעבר כבש שער במשחק מול הפועל באר שבע – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי שחקן
שער בכורה כשחקן נוער. ארז יאור, קשרה של עירוני נשר, בצילום במדי עירוני קרית שמונה



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער שוב סיימה בתוצאת שוויון, שוב פעם לאחר שנפסקה נגדה בעיטת פנדל שגויה. זה היה במשחק מול הפועל רעננה, בו היא הוליכה 0:1 משער שכבש אלמוג בוים בדקה ה-25, אך בדקה ה-49 שער עצמי שכבש סעיד מערוף קבע שוויון 1:1. שער שכבש מוחמד אבו רומי בדקה ה-79 החזיר לקרית שמונה את היתרון, אך בדקה ה-85 נפסקה בעיטת פנדל לזכות רעננה – שתורגמה לכיבוש שער שקבע את תוצאת המשחק, שוויון 2:2. בעקבות התוצאה מדורגת הקבוצה במקום ה-10 בליגת העל, במרחק 6 נקודות מהקו האדום, כל זאת בתום שישה מחזורי ליגה. ביום רביעי, בשעה 16:00, תתארח הקבוצה למשחק ליגה אצל מ.ס אשדוד, מוליכת הטבלה, שמקדימה אותה ב-8 נקודות. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

קבוצת נערים א’ חזרה ממשחק החוץ מול אלופת המדינה, מכבי חיפה, עם הפסד 3:0, לאחר שפיגרה 1:0 בתום המחצית הראשונה וספגה את שני השערים הנוספים בעשר הדקות הראשונות של המחצית הראשונה. הקבוצה בתום שישה מחזורים נועלת את הטבלה עם מאזן של נקודה אחת בלבד. ביום רביעי, בשעה 15:45, תארח הקבוצה למשחק גביע את מכבי פ”ת – שמדורגת במקום השביעי בטבלה.

קבוצת נערים ב’ גילתה עליונות לאורך כל המשחק הביתי מול הפועל ראשון לציון, אך רק בתוספת הזמן של המשחק, במהלך האחרון, בעיטה של הראל נפתלי – שהוקפץ מקבוצת נערים ג’, עשתה את ההבדל והעניקה לקרית שמונה ניצחון 0:1 – שמציב אותה במקום ה-10 בטבלה, בתום 7 מחזורים, כשהיא מקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום. ביום רביעי, בשעה 18:30, תארח הקבוצה את הפועל חדרה למשחק גביע. חדרה מדורגת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל ומקדימה ב-2 נקודות את קרית שמונה, שאותה היא ניצחה 0:2 לפני שבועיים וחצי במשחק ליגה.

קבוצת נערים ג’ נחלה הפסד ראשון העונה – 2:0 ביתי מבני סכנין, שכבשה את השער הראשון בדקה ה-35 ואת השער השני חמש דקות לאחר תחילת המחצית השניה. לקבוצה מאזן של 4 נקודות בשלושה משחקים. ביום רביעי, בשעה 11:00, תארח הקבוצה את הפועל חדרה מערב מליגת שרון 2, למשחק במסגרת גביע המדינה. לחדרה מאזן זהה לזה של קרית שמונה בליגה בה היא משחקת, שדי שקולה ברמתה לליגת החוף, שבה קרית שמונה משחקת.

קבוצת ילדים א’ חזרה עם ניצחון 0:2 מהמשחק מול הפועל כרמיאל. גלעד ליטמן כבש צמד. הקבוצה הייתה אמורה לארח למשחק גביע את מ.ס דימונה, שככל הנראה תוותר על הגעה למשחק, עקב המרחק הגאוגרפי העצום.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול הפועל נוף הגליל. את השערים כבשו: איתי וסטריש ושליו דיין.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 4:5 את הפועל עכו. ביום רביעי, בשעה 13:15, תארח הקבוצה למשחק גביע ודרבי אזורי את מ.כ גליל גולן.

קבוצת טרום א’ הפסידה 2:0 את המשחק הביתי מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק. מאמן הקבוצה האורחת, יניב אזאצ’י, מצא לנכון להודות להנהלת קבוצת טרום א’ ומחלקת הנוער על האירוח ועל טיפול בחניך שלו, שנפצע במהלך המשחק. ביום רביעי, בשעה 16:55, תתארח הקבוצה אצל מ.כ גני תקווה.

כמה קשה – ככה מתוק. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 4:4 את המשחק מול מ.ס. ג’דידה מכר. כובשי השערים: רתם תפארת – צמד, מיאס אבו סאלח ושער עצמי. ביום רביעי, בשעה 13:30, תתארח הקבוצה למשחק גביע מאתגר מול בית”ר נורדיה ירושלים מליגת מרכז החזקה.

ארבעה ימים לפני משחק הגביע המסקרן מול עירוני קרית שמונה, קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:4 את צעירי טמרה. כובשי השערים: רוביל שמס אלדין ודניאל חזוט – צמד כ”א.

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק מול אלאתיחאד נצרת. כובשי השערים: טומי הבט, עידן בן יוסף וריאן פחר אלדין.

מחר מצפה להם דרבי במשחק הגביע. שחקני קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן



הפועל עירוני צפת

אחרי שני ניצחונות רצופים תוצאת תיקו ראשונה לקבוצת נערים ג’ – 0:0 במשחק הביתי מול הפועל עראבה.

קבוצת ילדים א’ חוללה מהפך וניצחה 1:2 את מ.ס ג’וליס, שהוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-9. את השערים לזכות צפת כבשו במהלך המחצית הראשונה: אושר בן סימון (15) ושוהם שמש (27).

אחים כובשים. נועם (מימין) ושוהם שמש



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ עומדת על מאזן מושלם בליגת צפון, לאחר שחוללה מהפך וניצחה 3:1 את משחק החוץ מול מ.כ בועיינה נוג’ידאת, שהוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-30. את השערים במחצית השניה כבשו: אורי מרקוביץ’ (52), אמיר מדינה (65) ואור פנחס (80).

קבוצת ילדים א’ זכתה בשני ניצחונות מרשימים בתוך שלושה ימים. ביום שישי זכתה הקבוצה בניצחון 1:4 על סקציה מעלות תרשיחא, משערים שכבשו: אלון זנקוביץ’ – צמד, עומרי חשוב ונהוראי יהודה. אתמול זכתה הקבוצה בניצחון 1:7 על מ.ס ג’וליס. את השערים כבשו: אלון זנקוביץ’ – שלושער, שערים יחידים כבשו – עומר חשוב, אדר אלמושנינו, אריאל בן צור וליבנה קרסנו.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 2:1 את המשחק הביתי מול הפועל קרית ים. את השער לזכות הגליל כבש ליאור קרישטל.

מרשימים בביצועיהם. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין