כדורגל: צפת בחוץ, ממב”ע בבית

שישי של כדורגל בליגה ב’. זרקור לעבר הקבוצות המשחקות, בכתבה הבאה.

ליגה ב’ חוזרת לפעילות עם משחקי המחזור השני. בעוד שהפועל בני טובא א-זנגריה, שלא נרשמה למפעל גביע המדינה תחל בשבוע הבא את דרכה בליגה, קבוצותיהן של בני ממב”ע והפועל עירוני צפת יתייצבו ביום שישי למשחקי ליגה במסגרת המחזור השני, זאת לאחר שהודחו ע”י הפועל עירוני כרמיאל ממשחקי גביע המדינה. ממב”ע החלה את דרכה במשחקי הליגה עם תוצאת שוויון 2:2 במשחק החוץ בכרמיאל, בעוד שצפת ניצחה 0:1 את צעירי סכנין.

יגמלו לכרמיאל על ההדחה מהגביע? שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: יגאל שיש – עמוד הפייסבוק צפת המצולמת)



הפועל עירוני צפת תתארח אצל הפועל כרמיאל, כבר בשעה 11:00. כרמיאל, בשורותיה משחקים שניים מתושבי הגליל העליון, הקשר אהוד מערבי מחצור ושחקן הכנף סהר דהן מצפת, שואפת לזכות בניצחון ראשון העונה. צפת, בשורותיה משחק החלוץ ארד אלבז – שבעונה שעברה היה מלך שעריה של כרמיאל, מקווה לגמול לכרמיאל על ההדחה מגביע המדינה ולהנות ממאזן מושלם בליגה.

בני ממב”ע תארח בשעה 16:00 את אחווה כפר מנדא, שסיימה גם היא בתוצאת שוויון 2:2 את משחק הליגה הראשון שלה. במקרה של כפר מנדא מדובר היה במשחק ביתי מול מ.ס ג’דיידה מכר. שחקני ממב”ע טרם ניצחו העונה ומבחינתם משחק ביתי מול קבוצה שלא נחשבת מאריות הליגה זו הזדמנות טובה עבורה. המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע.

מקווים לזכות בניצחון בכורה. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: ענאן עמאשה)