כדורגל: החיפאים לוהטים, בגליל ובגולן מנצחים

השחקנים והקבוצות שהרשימו במשחקי אמצ”ש, מבט למשחקי סופ”ש במחלקת הנוער. הכל בכתבה זו.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצת הכדורגל הצעירות ממחלקות הנוער של הגליל העליון והגולן – וכן אחרי נציגי האזור הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורת חג. היום נערכו להם מספר משחקים של קבוצות ממחלקות הנוער מהאזור וכן משחקים בהם נטלו חלק כמה מנציגי האזור בקבוצות דרומיות לגליל העליון והגולן – ואנו כאן כדי לסכם את היום הזה, שהיה עשיר בשערים ובניצחונות.

השגרירים

אלופת המדינה לנוער, מכבי חיפה, ניצחה 0:2 בביתה את הפועל ת”א. שחקן הכנף עידו אלמישלי (דפנה) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה), שלא פתחו בהרכב, נכנסו כמחליפים במחצית השניה את שערי הניצחון. עידו אלמישלי כבש שער בדקה ה-59 בבעיטה מהרחבה, שחף ספיר כבש שער מרהיב בבעיטה מ-16 מטרים בדקה ה-70, שתי דקות לאחר שנכנס לשדה המשחק.

ארז יאור – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של עירוני נשר, שיחק ב-85 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 להפועל באר שבע.

קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול הפועל באר שבע. את השער לזכות חיפה כבש הקשר ההתקפי הצפתי, נועם שמש.

שער ראשון בקבוצת הנוער. עידו אלמישלי חוגג עם חבריו (צילום: ג’ו הירש – מדיה מכבי חיפה)



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
, שעמדה על מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, הצליחה לקטוע את המאזן המושלם של מכבי ת”א, אך יצאה עם הרגשה רעה מהמשחק. שער שכבש מוחמד אבו רומי העניק לקרית שמונה יתרון 0:1 בדקה ה-67, אך בדקה ה-87 שופט המשחק פסק בעיטת פנדל, למרות ששחקן של מכבי ת”א ביצע עבירה ברחבה על שחקן קרית שמונה. מכבי ת”א תרגמה את בעיטת הפנדל לכיבוש שער שוויון 1:1. בתוספת הזמן של המשחק הורחק המחליף ניב טבול. בשבת הקרובה תארח קרית שמונה במגרש הסינטטי את הפועל רעננה – שמקדימה אותה בתום חמישה מחזורים ב-4 נקודות.

קבוצת נערים א’, שצברה נקודה אחת בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, תתארח בשבת, בשעה 11:30 במגרש קצף בחיפה, אצל מכבי חיפה – אלופת המדינה לנוער, שליקטה עד כה 10 נקודות. כל תוצאת מלבד הפסד תהיה תוצאה מצוינת לקרית שמונה לאור פערי הרמות בין הקבוצות.

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול בני יהודה ת”א – שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-58. מאזנה של קרית שמונה בתום 5 מחזורים עומד על 7 נקודות. בשבת  תארח הקבוצה בשעה 13:30, במגרש הסינטטי, את הפועל ראשון לציון – שמקדימה אותה ב-3 נקודות.

קבוצת נערים ג’, שמאזנה בתום שני מחזורי ליגה עומד 4 נקודות, תארח ביום שישי, בשעה 16:00, במגרש הסינטטי, את בני סכנין – שלה מאזן זהה לזה של קרית שמונה.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:4 בביתה את הפועל רמות מנשה מגידו. את השערים לזכותה הבקיעו: גלעד ליטמן – צמד, אושרי דרור וליאם מלכה. ביום שישי תתארח הקבוצה, בשעה 16:15, אצל הפועל כרמיאל.

קבוצת ילדים ב’ תתארח ביום שבת, בשעה 12:15, אצל הפועל נוף הגליל. המשחק ייערך במגרש במגדל העמק.

קבוצת ילדים ג’ זכתה בניצחון 1:2 במשחק החוץ מול מ.ס קרית ים. אורי ממן ואיאן תולסן כבשו לזכות קרית שמונה, שביום שישי תארח בשעה 12:00 את הפועל עכו.

קבוצת טרום א’ תארח בשבת, בשעה 11:00, במגרש הסינטטי, את מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

שני משחקים ב-48 שעות. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ סיימה אחה”צ את משחקה הביתי מול סקציה מעלות בתוצאת שוויון 2:2. נאיף שראף כבש צמד לזכות ממב”ע, שמאזנה בתום 3 מחזורים עומד על 7 נקודות.

קבוצת ילדים ג’ תתארח ביום שישי, בשעה 16:30, אצל מ.ס כפר יאסיף.

כבר לא עם מאזן מושלם. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



הפועל מרום הגליל

קבוצת ילדים א ניצחה 1:5 את בני ממב”ע, במשחק שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. את השערים לזכות הקבוצה כבשו: נועם עטיה ושוהם אזרואל – צמד כ”א, איתי ארביב – שער אחד.

קבוצת הנוער, שפתחה עונה עם שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים, תארח את צעירי סכנין – שהפסידה במשחק היחיד שקיימה. המשחק ייערך ביום שישי, בשעה 13:45, במגרש הסינטטי בקרית שמונה.

קבוצת נערים א’, שעומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד, תתארח אצל הפועל מטה אשר – שמאזנה עומד על ניצחון אחד במשחק היחיד ששיחקה. המשחק ייערך ביום שישי, בשעה 13:30, בקיבוץ עין המפרץ.

פתיחת עונה מרשימה. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:2 בביתה את צעירי שעב. את השערים כבשו: עילאי סופר וקורן סויסה – נכדו של גדול שחקני העיר צפת, אשר סויסה ז”ל.

הצגה כפולה – שישי בצוהריים, באצטדיון בצפת: קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 12:00 את מ.ס ג’וליס. בשעה 14:00 קבוצת נערים ג’ – שעומדת על מאזן מושלם בתום שני מחזורים, תארח את הפועל עראבה – שעומדת על מאזן של ניצחון והפסד.

לא רק התלבושת מרשימה. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ עומדת על מאזן מושלם בתום שני מחזורים, לאחר שניצחה 0:10 את המשחק הביתי מול מכבי כפר מנדא. את השערים לזכות קצרין, שהוליכה 0:7 בתום המחצית הראשונה, כבשו השחקנים הבאים: אור פנחס – שלושער, אדר אלמושנינו – צמד, טוביה אדרעי, אילאי אוחנה, אמיר מדינה, דקל קרן ויהלי כהן. ביום שישי, בשעה 14:00 תתארח הקבוצה אצל מ.כ בועיינה נוג’ידאת – שמאזנה עומד על ניצחון והפסד.

קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 13:00 את סקציה מעלות תרשיחא.

קבוצה 10. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב‘ ניצחה 2:3 את משחק החוץ מול אהלי טמרה. את השערים לזכותה כבשו: רתם תפארת, מיאס אבו סאלח ושער עצמי. ביום שבת, בשעה 17:00, תתארח הקבצה אצל מ.ס ג’דיידה מכר.

שבת, הצגה כפולה בכפר בלום: קבוצת טרום א’ תארח בשעה 09:45 את הפועל נצרת, בשעה 11:45 תארח קבוצת ילדים ג’ את צעירי טמרה.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ תתארח ביום שישי, בשעה 15:20, אצל צעירי סכנין.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ תארח ביום שישי, בשעה 12:00, במגרש בכפר בלום, את בני אעבלין.

חזרו מטמרה עם ניצחון. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן