כדורגל: נחמיאס ניצח במשחק העונה

פינת “השגרירים” במהדורת חג. גולת הכותרת: השער שכבש עידן נחמיאס במשחק העונה בו ניצחה מכבי ת”א את מכבי חיפה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, ממשיכה לנוע בין הימים השונים בהתאם למועדי קיום המשחקים. אז מה היום בתפריט? השחקן שלהט בקלאסיקו של הכדורגל הישראלי, השוער שפתח שבוע עם הדיפת פנדל וגם משחקי סופ”ש ותחילת השבוע בליגה הלאומית ובליגות הנמוכות. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

עידן נחמיאס
– בלם מכבי ת”א, בלט מאוד במוצ”ש בהופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 1:2 על מכבי חיפה, בו הוא כבש שער לזכות קבוצתו כבר בשלב מוקדם של המשחק.

דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה אמש בשוויון 1:1 את ההתמודדות מול בית”ר ירושלים. עמוס הגדיל לעשות והדף בעיטת פנדל במהלך המחצית הראשונה של המשחק.

ליגה לאומית

אצטדיון “המושבה” בפ”ת אירח מפגש “שגרירים” בין הפועל פ”ת להפועל עפולה, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0. בשורות עפולה רשם הופעה מלאה החלוץ אלון בוזורגי, בעוד שבשורות עפולה המגן דניאל טוויזר הוחלף בדקה ה-63 ושחקן ההתקפה אריאל לזמי הוחלף בדקה ה-70.

אמיר רוסתום – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, שיחק אמש ב-79 הדקות הראשונות למשחק שבו קבוצתו הפסידה 4:2 את ההתמודדות מול הפועל ראשון לציון.

בר הלל – בלם הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:1 להפועל עכו.

כבש והצטיין. עידן נחמיאס (צילום: האתר הרשמי מכבי ת”א)



ליגה א’

מ.ס טירה
סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול הפועל כפר כנא. בשורותיה של טירה עלו כמחליפים הקשר אופיר טקיאר (דקה 34) והחלוץ וויאם עמאשה (דקה 57).

עמיר (פיצי) אבלס – שחקן הפועל הרצליה, רשם אתמול הופעה מלאה, במשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 להפועל כאוכב.

גל חמאווי – קשרה של הפועל מגדל העמק, ערך הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-71 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 לצעירי טייבה.

ליגה ב’

אהוד מערבי – קשר הפועל כרמיאל, שיחק בחצי השעה הראשונה של המשחק בו קבוצתו הפסידה 2:1 לאחווה כפר מנדא.

הדף בעיטת פנדל. דני עמוס (צילום: פושקו)