כדורגל: קרית שמונה אינה עונה

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 להפועל חיפה. יכולת טובה של ברטקוש מנעה מהחיפאים ניצחון גבוה יותר.

פתיחת עונה עגומה לעירוני קרית שמונה. בתום שלושה משחקים הקבוצה הצפונית ביותר בליגת העל עומדת על מאזן דל של שער זכות אחד ונקודה אחת. אם להודות על האמת, הסגל של עירוני קרית שמונה נחלש משמעותית בהשוואה לעונה שעברה ולכן גם צריך לקחת בפרופורציות את הפתיחה הלא מחמיאה של העונה.

הערב התארחה עירוני קרית שמונה אצל הפועל חיפה, שצברה בשני המחזורים הראשונים 4 נקודות. קרית שמונה, שחסרה גם הערב את הקשר והקפטן המחלים מפציעה, סמואל בראון, קיוותה שהסטטיסטיקה המצוינת מהעבר, שכוללת 5 ניצחונות על הפועל חיפה ב-7 מפגשים באצטדיון ע”ש סמי עופר, תהיה לטובתה, אך עם כל הכבוד לקארמה, קבוצה שלא מצליחה לספק אפילו בעיטה אחת למסגרת לאורך 90 דקות – בשלושה “איומים” על שער היריבה, ולעומת זאת נתקלת בקבוצה שמספקת 6 בעיטות למסגרת מ-17 ניסיונות, לא יכולה לצפות לצאת מנקודות ממשחק כזה.

חסרונו מורגש. סמואל בראון וזיו מורגן מנסים לרדוף אחרי שחקן הפועל חיפה במפגש בעונה שעברה (צילום: פושקו)



קרית שמונה צריכה להגיד תודה לדז’וגאס ברטקוש על סיכול מרשים של מצבי הבקעה שאליהם הגיעה הפועל חיפה בראשותו של אלון תורג’מן – שבדקה ה-83 היה גם זה שכבש את שער הניצחון, לאחר שזכה למסירה מאגף ימין והשתחרר משמירה ובעט לרשת של ברטקוש והוליך את קבוצתו לניצחון 0:1.

ובכל זאת, נקודת אור חיובית מהמשחק הזה: לראשונה מזה שנים רבות, שלושה שחקנים תושבי קרית שמונה נכללו בסגל למשחק: החלוץ רון פרץ ושני חריגי הגיל מקבוצת הנוער – הקשר רועי בן דוד והבלם אור חסין – שרשם הופעת בכורה, כשעלה כמחליף בדקה ה-81. שחקן בית שורשי נוסף שהשתלב במשחק היום הוא הקשר אדריאן רוצ’ט – שעלה כמחליף בדקה ה-61.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, זיו מורגן (ניר דרורי – 52),  נדב נידם (אדריאן רוצ’ט – 61),אובידיו ביק (אור חסין – 81) רועי קהת, גיא מזרחי (ידין לוגסי – 81), איתמר שבירו וסטפן מילוסוביץ’ (גיא בן לולו – 81).

בלעדיו זה היה נגמר בתבוסה. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)