כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, זרקור על משחקי קבוצות מחלקות הנוער ונציגי האזור בקבוצות השונות.

יום ראשון הגיע – היום של פינת “צעירים בפעולה”, הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר כדורגלני האזור הצעירים הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. אז מה בתפריט? הקבוצות של עירוני קרית שמונה ששיפרו מאזנים בליגות העל, קבוצות הילדים המאושרות של האזור, מחלקות נוער שסימנו וי על כל משחקי הקבוצות וגם קבוצות שמצאו את עצמם בפוזיציה פחות טובה. מתחילים.

השגירירים

בני בן זקן – מנהלה המקצועי של בני יהודה ת”א, חזר לקווים והוביל את קבוצת הנוער למשחק הדרבי מול הפועל ת”א – שהסתיים בניצחון 2:3 לזכות הפועל ת”א.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול הפועל חדרה. בהרכבה פתחו שחקן הכנף עידו אלמישלי – שהוחלף בדקה ה-70, והחלוץ שחף ספיר – שהוחלף בהפסקת המחצית הראשונה.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה קיימה משחק ראשון בליגה הארצית – משחק חוץ מול בני ממב”ע, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה שחקני ההגנה, מעיין אורון ואורי ברנזון, בעוד שהקשר ליאד סופר הוחלף בדקה ה-77.

אביהוא סבתי – קשרה של קבוצת נערים א’ של הפועל עכו, הוחלף בדקה ה-77 של משחק ההפסד 4:0 למכבי אחי נצרת.

נועם שמש – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול מכבי נתניה.

היו בפגרה בסופ”ש. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ביתי שני – הפעם 1:2 על בני סכנין, שמעמיד את מאזנה על שני ניצחונות ושני הפסדים. כבר בדקה ה-17 שער של מוחמד אבו רומי העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1, שנמחק עם שער שוויון שכבשה סכנין בדקה ה-32. בדקה ה-42 בעיטה חופשית אלכסונית של יאיר מרדכי הסתיימה בשער, שסלל את הדרך לניצחון.

קבוצת נערים א’ נותרה עם נקודה אחת בליגת העל בתום ארבעה מחזורים, זאת לאחר שנחלה הפסד 4:3 במשחק הביתי מול מחזיקת גביע המדינה, מ.ס אשדוד – שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה ובמהלך המחצית צעדה ביתרון 0:2, 1:3 ו-2:4. את השערים לזכות קרית שמונה כבשו: איתי תורג’מן בדקה ה-70, וואשה גשאו בבעיטת פנדל בדקה ה-72 ועמית אזרד בדקה ה-90.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון שני בחמישה משחקי ליגה. הקבוצה של אילן עזריה ניצחה 2:3 את הפועל ר”ג, שבמהלך המחצית הראשונה כבשה שני שערי מהפך בתגובה לשער שכבש אוהד אסולין בדקה ה-12. שערים שכבשו ליאם אלוק בדקה ה-64 ועלי גדיר בדקה ה-70 חוללו מהפך והעניקו לקרית שמונה את הניצחון.

קבוצת נערים ג’ חוללה קאמבק במשחק החוץ מול בית”ר נהריה, שהוליכה 0:2 בדקה ה-38. שערים שכבשו אמרי אוזן (40,75) ורוי טרביץ’ בדקה ה-44 חוללו מהפך, אך שער שכבשה נהריה בדקה ה-77 קבע את תוצאת המשחק – שוויון 3:3.

קבוצת ילדים ב’ חזרה מהמשחק מול בני סכנין עם ניצחון 1:4. עודי אבו סלאח ושליו דיין כבשו צמדים כ”א.

קבוצת טרום א’ נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול הפועל משגב.

ניצחון לאחר מהפך. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים א’, שבמחזור הפתיחה התייצבה בהרכב טלאים למשחק החוץ מול מכבי עוספייה, מילאה את השורות וביום שישי האחרון ניצחה בביתה 2:4 את מ.ס שפרעם – שהוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-8, אך צמד שערים של אושר ולעל (13,19) חוללו מהפך. בסמוך להפסקת המחצית הראשונה שפרעם כבשה שער שוויון. בדקות הראשונות של המחצית השניה אושר ולעל השלים שלושער, בנוסף שער שכבש נאור מוטעי סלל את הדרך לניצחון הראשון העונה של הקבוצה.

התאוששו עם ניצחון ביתי. קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל



הפועל גליל עליון


קבוצת ילדים ג’ החלה את דרכה בליגת מפרץ 1 עם ניצחון 1:10 על הפועל קרית ים. כובשי השערים: יהונתן חדד – שלושער, אלון שמעוני- צמד. שערים בודדים כבשו: ליאור קרישטל, דניאל בוהדנה, אליה ג’רבי, עומר כץ ואבישי עומר.

קבוצה 10. שחקנים מהפועל גליל עליון




בני ממב”ע

קבוצת הנוער קיימה משחק ביתי ראשון – משחק מול היורדת מהליגה הלאומית, עירוני טבריה, שעלתה ליתרון 0:1 משער שהובקע בבעיטת פנדל בדקה ה-60. כעבור 20 דקות שער שכבש בשאר רבאח קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

קבוצת נערים ב’ פיגרה 1:0 כבר בדקה ה-3 של המשחק מול מ.כ מג’דל כרום/שאגור, אך הגיבה בשביעייה משלה. ארבעה שערים של ניל פחר אל דין, בנוסף לשערים שכבשו סאומר עבדלולי, הלאל אבו סעדה וסמאח סלאמה העניקו לממב”ע ניצחון 1:7, לאחר שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה.
הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ נתנה פייט מרשים, אך הפסידה 4:3 את משחק החוץ מול מ.כ בועיינה נוג’ידאת.

כבשו בצרורות. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 4:6 את מ.כ. צעירי טמרה. כובשי השערים: רתם תפארת – צמד, איתי אזולאי, שחף מיכאלי, זהר קורן וירדן יאור.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:2 את צעירי חיפה במשחק חוץ. כובשי השערים: רוביל שמס אלדין ודוד אבוטבול.

הסתדרו בשישיות. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’ ניצחה 0:3 בביתה את בני אעבלין. אורן עזרן כבש צמד (2,70), בין לבין כבש נריה חדד שער בדקה ה-22.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:7 בביתה את אחי ביר אל מכסור. את השערים לזכותה כבשו: עילאי טוויזר – שלושער, שוהם שמש – צמד, רואי קלמטקובסקי ואושר בן סימון.

פותחים עונה עם חיוך. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת