כדורגל: זרקור למחלקות הנוער

משחקי מחזור אמצע השבוע ומבט לעבר משחקי סופ”ש במחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה – וכמו תמיד אנו כאן, כדי לעשות סדר בעניינים. רגע אחרי שיצא צום יום הכיפורים ורגע לפני שאנו נכנסים לסופ”ש גדוש במשחקים במחלקות הנוער, זמן טוב להביט לתת לפוקוס למספר משחקנים שנערכו באמצע השבוע ומשם נמשיך לעבר משחקי סופ”ש.

מתחילים עם משחקי יום שני. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת החלה ביום שני האחרון את העונה בליגת צפון 2 עם ניצחון 2:5 על מ.כ מעיליא. את השערים לזכות צפת כבשו: אילעי סופר – שלושער, בארי בניזרי בשער מרהיב ויאיר קריאף. המאמן ג’קי מלול: “לקחתי על עצמי פרויקט עם קבוצה שבתחילת דרכה במטרה לרוץ עמה שלוש עונות ברצף. מודה להנהלת עירוני טבריה, שנעתרה לבקשתי להשתחרר מתפקיד האימון בקבוצת נערים א’. נחוש להוביל את הקבוצה להצלחות והתקדמות”.

קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע נחלה הפסד 2:1 להפועל דיר חנא.

עוברים למשחקי יום שלישי. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל מליגת צפון 1 קיימה משחק ליגה שני בתוך ארבעה ימים, כשהתארחה במגרש הסינטטי בקרית שמונה, אצל בני דיר אל אסד. הקבוצה שמודרכת ע”י אליאב מלכה הטיבה לשחק וזכתה בניצחון 0:9. את השערים כבשו: שוהם אזרואל – 5 שערים. שערים בודדים כבשו: נועם עטיה, ראם עזרא, נועם מלכה ואיתי ארביב.

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, המשחקת בליגת העל, התארחה י אצל הפועל ת”א. קרית שמונה הצליחה בשבת האחרונה לצבור נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים, אך ביום שלישי שיחקה מול הפועל ת”א, שמודרכת ע”י עומר דמארי, שלה מאזן מושלם ונחלה הפסד 2:1. קרית שמונה נתנה פייט מרשים, ספגה שערים בדקות ה-18 וה-41, בין לבין עידן גורן כבש שער שוויון.

קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת



משחקי יום שישי

הצגה כפולה באצטדיון בצפת: הקבוצות הצפתיות יקוו לזכות בניצחון ליגה שני ברציפות. בשעה 13:30 קבוצת ילדים א’ תארח את אחי ביר אל מכסור. בשעה 15:00 תארח קבוצת נערים ג’ תארח את בני אעבלין.

14:00, ריחנייה: קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל, תקווה להתאושש מהתבוסה שספגה במחזור הפתיחה במשחק בעוספיא, כשתארח את מ.ס שפרעם – שפתחה עונה עם ניצחון.

15:30, כפר בלום: קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון תארח את מכבי עוספיא.

16:00, משגב: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל משגב.

אחת תשחק בשבת ואחת בשישי. קבוצות ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן והפועל גליל עליון



משחקי השבת

10:00, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את צעירי טמרה.

12:00, בועיינה: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל מ.כ בועיינה נוג’ידאת.

12:30, מגרשי אבי רן – חיפה: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל צעירי חיפה.

הצגה כפולה באצטדיון בבוקעאתא: בשעה 14:30 קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את בני דיר חנא. בשעה 16:30 תארח קבוצת הנוער של בני ממב”ע את עירוני טבריה – היורדת מהליגה הלאומית. ממב”ע הפסידה במחזור הפתיחה 1:0 למ.ס ג’דיידה מכר ותקווה לזכות בנקודות ראשונות, במשחק מול קבוצה שלה יהיה זה מחזור ליגה ראשון.

יוצאים לבועיינה. קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא



עירוני קרית שמונה – משחקי חוץ


11:00, נהריה: קבוצת נערים ג’, שפתחה עונה עם ניצחונות בליגה ובגביע, תקווה להמשיך בפורמה המוצלחת במשחק החוץ מול בית”ר נהריה – לה יהיה זה משחק ראשון העונה.

12:00, סכנין: קבוצת ילדים ב’ תתארח אצל בני סכנין.

משחקי בית במגרש הסינטטי

11:00 – קבוצת נערים ב’, שמאזנה בליגת העל עומד על 4 נקודות בארבעה משחקים, תארח את הפועל ר”ג – לה מאזן זהה.

13:45, קבוצת נערים א’, שמאזנה בליגת העל עומד על נקודה אחת בארבעה משחקים, תארח למשחק מאתגר את מחזיקת הגביע, מ.ס אשדוד – שצברה 10 נקודות בפרק הזמן הזה.

16:45, קבוצת הנוער, שמאזנה עומד על ניצחון אחד ושני הפסדים בליגת העל, תנסה להתאושש מההפסד האכזרי מול הפועל באר שבע – שכבשה שער ניצחון בתוך תוספת הזמן. לקרית שמונה מצפה משחק מול בני סכנין, שטרם זכתה בנקודות העונה. 

משחק בית חשוב מול קבוצה מאותו דרג. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה