צפת: מנהל חדש לאגף הפיקוח העירוני

קובי עמור מונה לתפקיד מנהל אגף הפיקוח העירוני בעיריית צפת.

לאחר תקופה ממושכת בה התנהלה עיריית צפת ללא מנהל מחלקת הפיקוח העירוני/ השיטור העירוני, בשבוע החולף הסתיים מכרז שקיימה העירייה לאיוש התפקיד ומי שנבחר לכך הוא קובי עמור.

עמור, יליד ותושב העיר צפת, בן 37 העובד בעיריית צפת מזה 4 שנים הינו דוגמה לכוח מקומי שצמח במערכת, למד, התפתח וכעת אמון על המחלקה. את דרכו בשיטור העירוני החל כפקח, בשנת 2019 מונה מממלא מקום מנהל היחידה וכיום הינו כאמור מנהל יחידת השיטור העירוני.

מערך השיטור העירוני מורכב מכוח שיטור עירוני ייעודי של שוטרים ומיחידת פיקוח עירונית ייעודית של פקחים מסייעים הפועל במרחב המוניציפאלי של הרשות המקומית זאת במטרה להרתיע , למנוע ולאכוף עבירות בתחומי איכות החיים, אלימות והתנהגות אנטי-חברתית.

תפקידו של מערך השיטור לממש יעדי אכיפה עירוניים ולחזק את הביטחון האישי ותחושת הביטחון של אזרחי ותושבי המדינה במרחב העירוני.

מחזיק תיק הפיקוח בעיריית צפת סגן ראש העיר ארקדי בארסט: “קובי הוכיח בתקופה ששימש כממלא מקום כי הוא האיש הנכון במקום הנכון ואני מאחל לו המשך הצלחה בתפקיד”. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: ” מברך את קובי על בחירתו לתפקיד, שמח לראות בן העיר צפת, שצמח במערכת והתקדם לתפקיד בכיר ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד”.

אתגר חדש. קובי עמור (צילום פרטי)