כדורגל: ממב”ע פתחה את העונה עם נקודה

תוצאת שוויון 2:2 מול הפועל כרמיאל העניקה לבני ממב”ע נקודת ליגה ראשונה.

ליגות הבוגרים הנמוכות יצאו לדרך בסופ”ש האחרון, כאשר שתיים משלוש הנציגות שלנו בליגה ב’ – הפועל עירוני צפת והפועל כרמיאל, התייצבו למשחקי ליגה, בעוד שבני טובא א-זנגריה הייתה חופשית ממשחקים. אחרי שאתמול הפועל עירוני צפת זכתה בניצחון 0:1 על צעירי סכנין, היום התייצבה בני ממב”ע למשחק חוץ מול הפועל כרמיאל – שביום שלישי הקרוב תתארח בצפת למשחק גביע, זאת לאחר שבשבוע שעבר ניצחה 0:2 את בני ממב”ע במשחק גביע שנערך באצטדיון שבכפר בוקעתא.

משחק קצבי ומרתק נערך היום בכרמיאל, עם יוזמה התקפית משני הצדדים. בני ממב”ע עלתה ראשונה ליתרון.  בדקה ה-17 כדור עומק של באסל קדמאני לעברו של נאג’י אבו ג’בל, שהקשית מעל שוערה של כרמיאל הסתיים בשער יתרון 0:1 לזכות ממב”ע.

במחצית השניה הפועל כרמיאל הייתה דומיננטית יותר. קשרה, יובל שבתאי, בעל עבר נכבד בליגת העל, היה במיטבו עם בישולי שערים. בדקה ה-58 הגבהה מרגליו הסתיים בשער בנגיחה של מוחמד אבו ריא – שקבע שוויון 1:1. בדקה ה-70 עדי אוהד היה זה שכבש שער, שחולל מהפך והעניק לכרמיאל יתרון 1:2. שלוש דקות לסיום המשחק, נגיעת יד ברחבה של נא’אל אבו עוואד הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגם אסעד עמאשה לכיבוש שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2.

הפעם זה היה יותר שוויני. שחקני הקבוצות בשבוע שעבר