כדורגל: האדומים מתל אביב באים

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל ת”א למשחק במחזור השני. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הבאה.

שבועיים לאחר שיצאה לדרך, ליגת העל חוזרת לפעילות אחרי פגרת משחקי הנבחרת. עירוני קרית שמונה תארח בשעה 18:00 את הפועל ת”א. משחק פיקנטי לאוהדי כדורגל רבים בגליל העליון, שכן ידוע שלהפועל ת”א יש בסיס אוהדים נכבד בקיבוצי הצפון. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 53. קופות האיצטדיון ייפתחו בשעה 15:00 לרכישת כרטיסים למשחק ולרכישת מנויים. כמו כן, שערי האיצטדיון ייפתחו החל מהשעה 16:15. אוהדי קריית שמונה יושבים בשער 8 ואילו אוהדי הפועל ת”א יושבים בשערים 6-7. בתוך כך, אנו מזכירים כי הכניסה למגרש הינה לבעלי תו ירוק/ מחלימים/ ואוהדים עם בדיקת קורונה שלילית (PCR בלבד) בפרק זמן של עד 72 שעות. בכל זמן שהות האוהדים במגרש יש לחבוש מסיכה לפי תקנון משרד הבריאות.

צפויים לרוב ביציעים. אוהדי הפועל ת”א (צילום: פושקו)



לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול מכבי פ”ת, עירוני קרית שמונה תקווה לזכות בניצחון ראשון מול קבוצה שפתחה את העונה עם ניצחון ביתי 1:2 על מ.ס אשדוד. קרית שמונה תחסר גם היום את הקשר האחורי והקפטן סמואל בראון, שבתחילת השבוע נשא לאישה במזל טוב את בחירת ליבו, אוריה תורג’מן. בראון עדיין לא החלים לגמרי מפציעה בברכו. מנגד, זיו מורגן שחזר במחזור הראשון כמחליף, יעלה בהרכב בעמדת המגן השמאלי. מלבדם כל שחקני הסגל כשירים, כשבשלישיית ההתקפה עשוי לערוך איתמר שבירו, שהגיע מהפועל באר שבע, הופעת בכורה בכנף לצידם של מורגן פרייר והחלוץ סטפן מילוסוביץ’. עאיד חבשי וסטפן אקה יפתחו במרכז ההגנה, רועי קהת בקישור המרכזי. כל זאת בתקווה להוביל את הקבוצה לניצחון ליגה ראשון העונה.

זה שחוזר להרכב וזה שימשיך לנוח. זיו מורגן (משמאל) בקרבת סמואל בראון (צילום: פושקו)



הפועל ת”א תתייצב למשחק לפחות ללא אחד מ”האקסים” של קרית שמונה, ששיחקו בשורותיה יחד באותה עונה ועונים לאותו שם – שלומי אזולאי. הקשר מבין השניים פצוע ולא ייכלל בסגל, החלוץ עלול להחמיץ את המשחק מסיבה דומה. מנגד, מי שכן יהיה בוודאות בסגל מבין ה”אקסים” ואף עשוי לפתוח בהרכב הוא החלוץ הברזילאי, לוסיו מרינאו, ועוד “אקס” שקרוב לוודאי יפתח בהרכב הוא הקשר דן אייבינדר.

צפוי משחק בין שתי קבוצות שמשחקות בסגנון דומה, עם ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים, שני שחקני כנף וחלוץ מרכזי. נראה שלהפועל ת”א יש יתרון איכותי באגפים עם שחקנים מהירים וחדים כמו עידן ורד ואושר דוידה – וכן תמיכה של מגינים איכותיים יותר בדמותם של בן ביטון מימין ודורון ליידנר משמאל. בחוליית הקישור נראה שיחסי הכוחות די שקולים עם יתרון קל להפועל ת”א. המפתח של קרית שמונה במשחק הוא לא להיות חדירה באגפים, לדעת לצאת להתקפות מהירות ולהיות חדה ליד שער היריבה.

עמיר נוסבאום, מאמנה של קרית שמונה, התייחס למשחק בוידאו הבא: