כדורסל גברים: ניצחון גלילי על הפועל חיפה

הפועל גליל עליון ניצחה 83:90 במשחק אימון ביתי את הפועל חיפה, שאותה היא תפגוש בביתה במשחק גביע הווינר ביום שלישי הקרוב.

*. צילום: גיל נוימן

ארבעה ימים לפני שהן נפגשות למשחק במסגרת גביע הווינר, נפגשו היום בצוהריים קבוצות הכדורסל של הפועל גליל עליון והפועל חיפה למשחק אימון, שנערך באולם “הפיס” בכפר בלום. בשונה ממשחק האימון מול עירוני נהריה מהליגה הלאומית, שנערך ביום שני – ואליו התייצבה גליל עליון עם 7 שחקנים בלבד, היום הקבוצה הגלילית התייצבה למשחק עם סגל רחב יותר, גם הרכז אייק אירייבו והפורוורד קייל גיבסון עמדו לרשות הצוות המקצועי והם אף עלו בחמישיה נטלת סנטר – שכללה גם את עומר טל, אייזיאה אייזנדורף ונמרוד לוי. במהלך המשחק שולב גם הגארד שאבון לואיס. מנגד, צמד שחקני אליצור נתניה בעונה שעברה, שהוחתמו אתמול בגליל – הרכז איתי מושקוביץ ושחקן הפנים ברייס וושינגטון לא נכללו בסגל למשחק, כמו הסנטר גבי צ’אצ’שוילי – שהמריא עם נבחרת ישראל בשלישיות לאליפות אירפה בפריז. הרכז הצעיר מתוצרת בית, חן גיא, המשיך להיעדר בגין פציעה ברגלו.

פרמייריה מחודשת בכפר בלום. נמרוד לוי בדרך לסל החיפאי



הפועל גליל עליון פתחה את המשחק בריצת 2:10, אך נעצרה בשלב הזה עם ריצה של הקבוצה האורחת שאיזנה את יחסי הכוחות והביאה למשחק שהיה צמוד לכל אורכו. הפועל גליל עליון צעדה ביתרון ברוב דקות המחצית הראשונה וצעדה בתום הרבע הראשון ביתרון 15:21 ובתום המחצית הראשונה צעדה ביתרון 40:42.

ברבע השלישי הפועל גליל עליון השתלטה על המשחק ואף הגדילה את יתרונה לכיוון הטווח הדו ספרתי, במידה רבה בזכות דקות מצוינות של אייזיאה אייזנדורף. בסיום הרבע היתרון הגלילי עמד על 57:67. ברבע האחרון של המשחק שוב הפועל חיפה הצליחה להיצמד, אך אייזיאה אייזנדורף היה שם לצלוף גם מחוץ לקשת ובתוספת אחוזי קליעה טובים מקו העונשין של שחקנים נוספים הפועל גליל עליון זכתה בסיום בניצחון 83:90.

כמו ביום שני, ראויה לציון היכולת הטובה שהציג הרכז הצעיר, רון כהן, בן קרית שמונה, שהפעם קלע 10 נקודות עם אחוזי קליעה מצוינים. 

גליל עליון: אייזאה אייזנדורף – 23 נקודות (7-8 מהשדה, 6-8 מהקו, 3 חטיפות), אייק אירייבו – 20 נקודות (4-8 לשלוש, 6-7 מהקו, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות), נמרוד לוי – 11 נקודות (3-10 מהשדה, 9 ריבאונדים), קייל גיבסון (4 אסיסטים), עומר טל ורון כהן (4-5 מהשדה) – 10 נקודות כ”א, שאבון לואיס ואלון ספיר 3 כ”א. כן שותפו: יובל לוין ויובל קוז’יקרו.

הקפטן בפעולה. אלון ספיר באזור הצבע

מכירת המנויים לעונה הקרובה נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”