כדורגל: שבת מוצלחת בגזרת מחלקות הנוער

קבוצות עירוני קרית שמונה ומ.כ גליל-גולן עשו חיל במשחקי הגביע. ניצחון ליגה ראשון לנערים ב’ של קרית שמונה.

פינת “צעירים בפעולה” נכנסת לקצב גבוה. סופ”ש של העלאת הילוך בגזרת מחלקות הנוער. קבוצות במחלקות הנוער של עירוני קרית שמונה, בני ממב”ע, הפועל גליל עליון ומ.כ גליל-גולן התייצבו למשחק רשמי ראשון לעונה הזו במסגרת גביע המדינה. החלוקה של משחקי סופ”ש האחרון מאוד ברורה – משחקי יום שישי לא האירו פנים לקבוצות הצפוניות, אך משחקי השבת היו שונים לגמרי.

משחק גביע מאתגר בחיפה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



השגרירים

אביהוא סבתי – הקשר המוכשר מקרית שמונה, שהצטרף לקבוצת נערים א’ של הפועל עכו, היה שותף מלא לניצחונה של קבוצתו 1:3 על הפועל אום אל פאחם.

נועם שמש
– שחקן ההתקפה הצפתי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, כבש שער במשחק הניצחון הביתי של קבוצתו 0:3 על בית”ר ירושלים. בשבוע שעבר זכה השחקן לזימון לסגל נבחרת ישראל ומכאן אנו מברכים את השחקן על הזימון ומאחלים לו הצלחה במדים הלאומיים.

עלה על מדים לאומיים. נועם שמש במדי הנבחרת



בני ממב”ע

קבוצת הנוער, שמתחילה עונה שלישית בליגה הארצית (השלישית) התארחה אצל הפועל חיפה מהליגה הלאומית (השניה). ממב”ע נתנה פייט לקבוצה מהכרמל, שהצליחה ברבע השעה האחרונה לכבוש שני שערים ולנצח 0:2 בדרך לשלב הבא של משחקי הגביע.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ התארחה אצל בית”ר ת”א/בת ים ביום שישי האחרון ונתנה פייט מרשים במשחק צמוד, שבו הקבוצה המארחת ניצחה 4:5. את השערים לזכות גליל עליון כבשו: זיו להד – צמד, אלון שמעוני וניתאי אזולאי – שער אחד כ”א.

ראויים למחמאות. קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון



עירוני קרית שמונה

בעוד שקבוצות הנוער ונערים א’ של המועדון היו בפגרה בשל משחקי הנבחרת, קבוצת נערים ב’ הייתה לקבוצה הבוגרת ביותר מבין קבוצות המחלקה והיא גם היחידה שלא שיחקה במסגרת הגביע. הקבוצה של אילן עזריה התייצבה למשחק ביתי מול הפועל ת”א, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. קרית שמונה צברה נקודה אחת בשני המחזורים הראשונים, לעומת 3 נקודות שצברו האורחים באדום. כבר בדקה ה-3 קרית שמונה עלתה ליתרון, זאת לאחר שהכשלה ברחבת האורחים הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל שאותה תרגם נהוראי כראדי לכיבוש שער יתרון 0:1.  בדקה ה-60 של המשחק שער בבעיטה מהרחבה של ליאם אלוק הכפיל את היתרון של קרית שמונה ל-0:2. בדקה ה-78 (שתי דקות לתום המשחק) הגבהה מהאגף של הפועל ת”א הסתיימה בנגיחה לרשת של קרית שמונה, שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:2 לזכות קרית שמונה.

קבוצת נערים ג’ לא התקשתה בדרך לשלב הבא של משחקי הגביע עם ניצחון 0:5 על קבוצת המשנה של הפועל הוד השרון. הראל נפתלי (5) וריו לגיסימו (15) העניקו לקבוצתם יתרון 0:2 בתום המחצית הראשונה. בעשר הדקות האחרונות קרית שמונה כבשה שלושה שערים: הראל נפתלי השלים צמד, שערים נוספים כבשו יואב שיש ואימרי אוזן.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון ביתי 1:3 על א.ס רמת אליהו. הקבוצה האורחת מראשון לציון כבשה ראשונה בדקה ה-31, אך בדקה ה-35, דקת הירידה להפסקת המחצית, שער שכבש ירין עמר העניק לקרית שמונה שוויון 1:1. במחצית השניה צמד שערים שכבש מרטין רוגובסקוי (45,55) חוללו מהפך והעניקו לקרית שמונה ניצחון 1:3.

קבוצת ילדים ב’ אירחה ביום שישי את הפועל כפר סבא וספגה הפסד 4:0.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:4 את הפועל קרית אונו.

קבוצת טרום א’, שמבוססת על העולים מבית הספר לכדורגל, עשתה פרימיירה מצוינת וניצחה 1:5 את גדנ”ע ת”א.

ניצחון ראשון ומרשים. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה




מ.כ גליל-גולן


בעונה הראשונה שבה קבוצות המועדון מתייצבות למשחקים במסגרת גביע המדינה, הצלחה גדולה לקבוצות ילדים ב’ וילדים ג’ של המועדון הצעיר, שהרשימו הן ברמת המשחק והן במבחן התוצאה.


ילדים ב’ – ניצחון 2:4 ביתי על מכבי אחי נצרת

המשחק נפתח בכמה דקות של לחץ גבוה מצד גליל-גולן, שכבשו שער ראשון בבעיטה שטוחה לפינה של איתי אזולאי לאחר כדור קרן מוצלח של רתם תפארת. כעבור כמה דקות איתי אזולאי העביר כדור מצד שמאל ימינה למגן הימני עומר מנחם, שבהכנה ובהוצאת בעיטה חזקה מרחוק כבש שער יפהפה, שהעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. שחקני אחי נצרת חזרו למשחק עם שערים מהירים – האחד בכדור חופשי נאה והשני בבעיטה שטוחה לפינה מהרחבה – שערים שקבעו שוויון 2:2. עוד לפני השריקה למחצית, בישל עופרי פלג במסירת צ’יפ נהדרת לרתם תפארת את השער השלישי של הקבוצה המקומית, שירדה להפסקת המחצית ביתרון 2:3.

המחצית השניה נפתחה עם תנופה מצד הקבוצה המארחת. לאחר כמה דקות הגיע המהלך המרשים של המשחק, רצף ארוך של מסירות מהשוער דרך הבלמים ולאגף ימין, המשיך דרך הקישור לרתם תפארת באגף שמאל, וזה סחט הדיפה יפה מהשוער האורח. אל הכדור הגיע ראשון שחף מיכאלי וכבש את השער שהעניק לקבוצה הצפונית יתרון 2:4. הקבוצה המקומית שלטה בקצב המשחק עד לסופו, אך לא הצליחה להגדיל את התוצאה וסחטה מספר הצלות מרשימות משוער נצרת. בסיום, ניצחון 2:4 לזכות מ.כ גליל-גולן.

תגובת מאמן הקבוצה, דניאל פרומין: “הקבוצה עבדה קשה מאוד בשלושת השבועות האחרונים על מגוון פרמטרים – עם הכדור, בלי הכדור, במצבי משחק, במעברים ביניהם ובמצבים נייחים. ניסינו להגיע עם בסיס כמה שיותר רחב כדי שנדע לתפקד בכמה שיותר מצבי משחק. ההתאקלמות למעבר למשחק במגרש גדול עוד תיקח זמן, אבל יחסית למשחק ראשון זה היה מרשים ביותר מבחינתי”.

ניצחון ביתי מרשים. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



ילדים ג’ – ניצחון חוץ 1:4 על הפועל אשקלון

קבוצת ילדים ג’ הדרימה עד לאשקלון, כדי להתמודד מול הפועל המקומית. כברבתחילת המשחק עלתה גליל-גולן ליתרון 0:1, משער של ניצן בנישו – שהגיע ראשון לכדור שהשוער המקומי הדף. המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של גליל-גולן, אך הקבוצה לא השכילה לתרגם את השליטה לשערים נוספים.

המחצית השניה נפתחה בשער של רוביל שמס אלדין, שבפעולה אישית טובה שהסתיימה בבעיטה חזקה לפינה הרחוקה וקבע 0:2 לזכות הקבוצה הצפונית. גם את השער השלישי הבקיע רוביל שמס אלדין, הפעם מבעיטה חופשית מרחוק – 0:2 לגליל-גולן. אשקלון עוד צימקו את התוצאה ל-3:1 משער בבעיטה מהחרבה, אך לקראת הסיום עומאר ספדי, שהצטרף לקבוצה רק לפני שלושה שבועות, קבע את תוצאת המשחק – לאחר שקיבל כדור עומק וסיים אותו בבעיטה שטוחה עם רגל ימין לפינה השמאלית הרחוקה וקבע 1:4 לזכות מ.כ גליל-גולן, בשורותיה ראוי לציין גם את עידו אבן צור – שמשחק בדרך כלל כבלם ובשל מחסור בשוער, שיחק לאורך  כל המשחק כשוער, סיפק כמה הצלות מרשימות והשרה הרבה ביטחון.

כבשו את דרום וחזרו עם כרטיס לשלב הבא. שחקני קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן