קרית שמונה נערכת לפתיחת שנה”ל בגנים

צוותי הגנים בעיר השתתפו ביום היערכות, לקראת פתיחת שנה”ל בשבוע הבא.

יום היערכות מיוחד לצוותי הגנים לקראת פתיחת שנת הלימודים נערך בזום. היום עסק בעיקר בסביבות למידה חוץ גניות בהן ניתן לקיים למידה אותנטית בגובה העיניים של ילדי הגן מתוך רצון לייצר יציאה ממרחב הגן לסביבה החיצונית ולטבע העירוני, תוך קיום מפגשים עם דמויות מעשירות ומעניינות מקרב תושבי העיר.

כך לדוגמא קבוצה אחת יצאה לפארק הזהב ונפגשה עם נתן צדיקי מוותיקי העיר שסיפר על העלייה מפרס בשנת 1956 והחיים בצריפים לצד הג’ונגל והנחל. קבוצה נוספת נפגשה עם הגננת אתי יום טוב שסיפרה על חוויותיה כילדה בכיתה ה’ שניצלה בהתקפת המחבלים על קריית שמונה. קבוצה נוספת נפגשה עם ציון סעדיה אביו של לירן סעדיה ז”ל במצפה לירן. קבוצות נוספות ביקרו בבית הקשיש, בתוכנית החלל במתנ”ס, במכינת אבני דרך של ילדים אוטיסטים, בנחל עין שושן ועוד.

צוות אגף החינוך שעמל רבות על ארגון ימי ההערכות ציין בסיפוק כי ימי ההערכות היו משמעותיים ביותר ויצרו חיבור בין יעדי האגף לקידום חדשנות בחינוך וקידום הטבע העירוני לבין העשייה בבתי הספר והגנים השונים.

ראש העיר אביחי שטרן, סגנו וממלא מקום ראש העיר אופיר יחזקאלי, חברת המועצה חן אדלר, מנהלת אגף החינוך אסנת רון רסקיומנהלת החינוך הרך ומנהלת מחלקת הגיל הרך נעמה קקון הודו לגננות ולצוותים החינוכיים ואיחלו לכולם שנה טובה ובריאה.

נציגות אחד מהגנים במפגש עם ציון סעדיה (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)