כדורסל גברים: אירופה, אנחנו באים

הגרלה בגביע הווינר, שיבוץ הליגה הבלקנית, שיפווצים באולם ומכירת מנוים. ימים מעניינים בגזרת הפועל גליל עליון.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

אחרי סדרת ההחתמות, שכללה עד כה את איוש המעטפת המקצועית והרפואית, החתמה של שלושה זרים, של שישה שחקנים ישראלים מהעונה שעברה ועוד שניים שמגיעים מבחוץ, הפועל גליל עליון מתחילה להריח את העונה החדשה עוד יותר – עם שיבוצים לבית בליגה הבלקנית ולמשחקי גביע הווינר.

לקראת אמצע החודש הבא, ב-13 או ב-14 לספטמבר, תערוך הקבוצה משחק רשמי ראשון: הקבוצה תתארח בשלב שמינית גמר גביע הווינר אצל הפועל חיפה. במידה ותנצח במשחק היא תעפיל לשלב רבע הגמר ותפגוש את הפועל אילת.

משחק מול ה”אקסית” בגביע הווינר. עומר טל



התגעגעתם לימים של אירופה? הנה הם חוזרים. אמנם לא באותה יוקרה של שנות ה-90 הזוהרות, אך גם הליגה הבלקנית היא אירופה. הקבוצה שובצה בבית A ותשחק לצידן של קבוצות מזרח אירופאיות: קומנבו ואקדמיית נביקו מצפון מקדוניה, פ.צ בלקן מבולגריה ופג’ה מקוסבו. סדר המשחקים ייקבע בהמשך. המפעל עתיד לצאת לדרכו בחודש אוקטובר.

מכירת המנויים יצאה לדרך, כך גם עבודות השיפוץ באולם “הפיס” בכפר בלום, בו הוסר השבוע היציע הצפוני המתקפל, אשר במקומו ייבנה יציע חדש. לעת עתה, היציע המרכזי (הדרומי) והיציע הצפוני העליון יוכלו לקלוט קהל. עד כה מכרה הקבוצה 400 מנויים ובהנהלה מעודדים מקצב המכירה. לפרטים אודות רכישת מנוי, הקליקו כאן

זמן להסתער על המנויים





ועכשיו להחתמה של שחקני הנשמה מקיבוץ עמיר: גיל נוימן – הצלם המוכשר שצמוד לקבוצה ימשיך ללוות אותה מקרוב גם בעונה הבאה, כך גם אנשי המשק הצעירים והנמרצים – יואב אבן צור, זיו יעקובי וליאם הכהן שימשיכו עם הקבוצה. 

שחקן נשמה על מלא. גיל נוימן