כביש 90 למטיבי לכת

בקרוב מאוד: מסלול הליכה בכביש 90 בציר חצור-ראש פינה. הפרטים בכתבה הבאה.

בשורה לתושבי הגליל: לאחר שנים של צעידה מסכנת חיים של רבים מתושבי חצור הגלילית וראש פינה הצליחו במועצת חצור הגלילית לגייס תקציב של 5 מיליון ₪ שיאפשר יצירת שביל הליכה בטוח ונוח עבור תושבי הישובים על כביש 90, המכרז לביצוע ייצא כבר השבוע!

חובבי הספורט והשומרים על אורח חיים בריא בחצור הגלילית וראש פינה יכולים לחייך. לאחר שנים בהם נאלצו רבים מתושבי הגליל לצעוד על כביש 90 בצורה מסכנת חיים סוף סוף יוקם שביל הליכה בטוח ונוח ביוזמת המועצה המקומית חצור הגלילית יחד עם קק”ל, משרד התיירות ומשרד התחבורה בהשקעה של 5 מיליון ₪, כבר בשבוע הקרוב ייצא מכרז לביצוע הפרויקט כך שביצועו יחל בחודשים הקרובים.

ראוי לציין, כי לפני מספר שנים כבר הצליחו בחצור הגלילית ור”פ לגייס תקציב של 10 מיליון ₪ לפרויקט, הוחלט כי התקציב יועבר למועצת ראש פינה שתדאג לביצוע אך במועצה באופן תמוהה החליטו לבצע רק חצי שביל- בתוך שטח ראש פינה, דבר שפגע גם בתושבי ר”פ שנאלצו לצעוד בציר קצר בלבד. לאחר פעילות נחושה של ראש המועצה חצור הגלילית שמעון סויסה הצליחו בחצור לגייס את התקציב ולהשלים את הפרויקט לרווחת תושבי חצור הגלילית ותושבי ראש פינה, שיאפשר המשך של מגמת עידוד אורח חיים בריא בחצור הגלילית לצד פיתוח והקמת מתקני ספורט, שבילי הליכה, שבילי רכיבה על אופניים, מתקני ספורט, מתקני נינג’ה שמקימים בימים אלו ועוד. השביל החדש ייצור מסלול ארוך ונגיש מתוך חצור הגלילית ועד לראש פינה.

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה, ציין: “אני שמח לשים סוף לסאגה של מספר שנים ולדאוג לרווחת תושבי חצור הגלילית וגם לרווחת תושבי ראש פינה עם שביל הליכה שיאפשר הליכה/ ריצה בטוחה לאורך כביש 90 לאחר שנים של סכנה ולהמשיך להוביל את חצור הגלילית לישוב מעודד אורח חיים בריא”.

שמעון סויסה על רקע כביש 90 (דוברות מועצת חצור הגלילית)