כדורסל נשים: ליאור סרף מונה למנהל הפועל גליל עליון

כדורסלן העבר יחליף את עוז אוחנה, שפרש מהתפקיד אחרי 7 שנים.

ארבעה ימים לאחר הודעת הפרישה הדי מפתיעה של עוז אוחנה מניהול קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, אחרי 7 שנים בתפקיד, מודיעה הנהלת הקבוצה על מינוי מנהל חדש –  כדורסלן העבר, ליאור סרף, בן 34 מכפר בלום. ליאור סרף בוגר מחלקת הכדורסל של הפועל גליל עליון, היה משחקניה הבולטים בעונת 11/12 שהסתיימה בעליה לליגה הארצית והיה גורם מרכזי בה בעונות ההתבססות בליגה הלאומית. לאחר מכן, על מנת לשלב את לימודיו האקדמיים עם הכדורסל, עבר לשחק במ.ס “דניאל” צפת מהליגה הארצית. לפני 3 שנים הוביל כמאמן את קבוצת כפר בלום לזכייה באליפות הליגה האזורית.

ליאור סרף, שעובד כיום בעתודה הניהולית של קופת החולים כללית ובמקביל עושה תואר שני בלימודי ניהול מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל, יחזור לשתף פעולה עם מאמנו בקבוצת הגברים של הגליל, זיו ברתנא – שממשיך עונה שניה ברציפות כמאמן קבוצת הנשים של הגליל.

יישאר בהנהלה. עוז אוחנה עם בנו, ולצידה של רעייתו חן וחותנו אורי



ליאור סרף הגיב למינויו: “הגעתי לקבוצה ביוזמתו של יפתח דהדי,  שפנה אלי ועניין אותי בתפקיד. חשבתי על זה כמה ימים והשבתי בחיוב. עבורי זה תפקיד מאתגר, שדורש הרבה תשומת לב לדברים. זה לא כמו שהייתי רגיל בתור שחקן לבוא לאימון ולמשחק .פה זה עבודה סביב השעון. עבורי לעבוד עם זיו ברתנא זו חוויה. מדובר  באדם מקצוען ברמות הכי גבוהות. אני כיום עובד בקופת חולים כללית ורואה את הקריירה שלי שם. העבודה עם נשים מסתדרת לי טוב. מפה אני רוצה להגיד תודה להנהלת הנשים בראשות מיכל חן, שנתנה לי את ההזדמנות והאמינה בי”. 

עובר לצד הניהולי. ליאור סרף (צילום: גיל נוימן)