השגרירים: תופסים אירופה וגם גביע הטוטו

ימים עמוסים לנציגי האזור בקבוצות מהליגות הבכירות. הסקירה המלאה בכתבה זו.


פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, עם פינה ראשונה לעונת הכדורגל 2021/22. נקבל בברכה את המצטרפים החדשים לעת עתה, בלמי עירוני קרית שמונה בעונות הקודמות – עידן נחמיאס מהמושב אניעם שבגולן ואורי דהן מהמושבה ראש פינה.

לפני שנגיע לסקירה על פועלם של נציגי האזור במשחקי גביע הטוטו והקונפרנס ליג, ידיעה חדשותית טריה: הקשר אופיר טקיאר, בן קרית שמונה, חתם על חוזה לעונה אחת במ.ס טירה, המשחקת במחוז הצפוני של ליגה א’. טקיאר שיחק בעונה האחרונה בעירוני אשדוד, המשחקת במחוז הדרומי של ליגה א’. הייתה זו עונה לא מוצלחת מבחינתו, שבה הבקיע שער אחד בלבד ובה נפרד מקבוצתו עוד טרם תחילת העונה. צוות האתר מאחל לאופיר טקיאר הצלחה בדרכו החדשה.

עובר למחוז הצפוני. אופיר טקיאר במעמד החתימה עם הנהלת מ.ס טירה



אז איך עבר השבוע האחרון על נציגי האזור, המשתייכים לקבוצות בשתי הליגות הבכירות?

אורי דהן – בלם מכבי חיפה, רשם בתוך שלושה ימים שתי הופעות מלאות במדי קבוצתו החדשה. ביום חמישי שיחק במשחק החוץ במסגרת הקונפרנס ליג מול נאפצ’י באקו האזרית – משחק שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3, השניה במשחק גביע הטוטו אמש בו קבוצתו ניצחה 0:2 את הפועל ת”א והעפילה לגמר גביע הטוטו.

עידן נחמיאס – בלם מכבי ת”א, רשם גם הוא שתי הופעות מלאות בתוך שלושה ימים. ביום חמישי היה שותף מלא לניצחון 1:2 על שחטאר קראגנדי הקזחית, משחק שבו עדן שמיר – קפטן קרית שמונה בעבר, כבש את שער המהפך. אמש נחמיאס רשם הופעה מלאה במשחק גביע הטוטו, שבו קבוצתו הפסידה 6:5 בפנדלים להפועל ירושלים.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, שיחק ב-73 הדקות הראשונות למשחק גביע הטוטו, שבו קבוצתו ניצחה 4:5 בפנדלים את הפועל חיפה ועלתה לשלב הגמר.

דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, הורחק בשבת האחרונה בשלהי המשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:2 את הפועל חדרה, בסיטואציה שלא זכורה מהעבר, כששני הכרטיסים הצהובים נשלפו לשחקן בשל טענה לבזבוזי זמן מכוונים.

אלון בוזורגי – חלוץ הפועל עפולה, חזר מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-55 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 4:2 לסקציה נס ציונה.

המגן דניאל טוויזר – שעבר לשורות הפועל פ”ת, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 למ.ס כפר קאסם.

הבלם בר הלל – שעבר לשורות הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 2:3 על הפועל אום אל פאחם.


משחק שהוא לא ישכח לעולם. דני עמוס (צילום: פושקו)
ימים עמוסים בגזרתו. אורי דהן (צילום: מדיה מכבי חיפה)