כדורגל: חגיגה ירוקה בכרמל

נציגי האזור בקבוצות מכבי חיפה בלטו במשחקיהם, שניים מהם במשחק קבוצת הנוער מול קרית שמונה.

יום ראשון הגיע – היום של פינת “צעירים בפעולה”, הפינה שסוקרת את הנעשה במחלקות הנוער של מועדוני הכדורגל מהאזור. אז נכון, רק שתי קבוצות שיחקו אתמול ולמעשה פתחו עונה, אך גם כמה מנציגי הגליל העליון והגולן לקחו חלק במשחקים, כך שיש לנו סיבה להכרזה חגיגית על פינה ראשונה לעונה זו.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמודרכת גם העונה ע”י אלון זיו, פתחה את העונה עם משחק חוץ קשה ומאתגר במיוחד – משחק מול מכבי חיפה, האלופה בשתי העונות האחרונות. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט וברובו התנהל במעמד צד אחד, החיפאים שלטו במשחק ברוב הדקות ועם קצת יותר דיוק ויכולת פחות טובה של שוער קרית שמונה, יואב חורב, הייתה זו עלולה להיות תבוסה צורמת לקרית שמונה. החיפאים ניצחו 0:3, כשלניצחון שותפים בכירים שני שחקני התקפה תושבי הגליל העליון, שגדלו בקרית שמונה: שחף ספיר מיסוד המעלה ועידו אלמישלי מדפנה. שחף ספיר, שעד לפני שבועיים וחצי עוד השתייך לקרית שמונה, בישל בדקה ה-52 את השער השני לזכות החיפאים. תשע דקות לאחר מכן הוחלף. עידו אלמישלי – שעזב לפני 4 וחצי שנים את קבוצת הילדים של קרית שמונה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-66 כבש שער מרשים בבעיטה מחוץ לרחבה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:3 לזכות מכבי חיפה.

הופעת בכורה מוצלחת מול ה”אקסית”. שחף ספיר מוסר כדור (צילום: מדיה מכבי חיפה)



קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמודרכת ע”י אילן עזריה, עשתה היסטוריה והייתה לראשונה מבין קבוצת המועדון שפותחת עונה בליגת העל – שהוקמה לפני 4 שנים. קרית שמונה אירחה למפגש קצוות גאוגרפי את הפועל באר שבע. היה זה משחק שקרית שמונה נראתה טוב יותר בדקות רבות מהמשחק, אך מצאה את עצמה לאורך רוב דקות המחצית השניה רודפת אחר הקבוצה הדרומית, שעלתה ליתרון בזכות שער בבעיטה מתוך הרחבה בסמוך לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-75 שער שכבש רז ניסן גרין בבעיטה מתוך הרחבה קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

התחילו עונה עם נקודה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

עוד שחקן של מכבי חיפה, שלהט אתמול הוא נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, שכבש שער במשחק הניצחון של קבוצתו – 0:3 על עירוני נשר.  

נג’ואן סובח – קשרה של קבוצת הנוער של בני סכנין, נכנס כמחליף בשלהי המשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:2 לבית”ר ירושלים.

פתח עונה כיבוש. נועם שמש