כדורגל: מעלים הילוך במחלקות הנוער

2 משחקי ליגה בשבת, הגרלת משחקי גביע במחלקות הנוער. על כך בכתבה הבאה.

בשבת האחרונה החלה רשמית עונת 21/22 בגזרת מחלקות הנוער, עם משחקי ליגת העל של שנתון נערים א’, בליגה שבה משחקת עירוני קרית שמונה – שחזרה ממשחק החוץ מול הפועל כפר סבא עם הפסד 4:2. בשבת הקרובה ליגה זו תהיה בפגרה, בשל השתתפותה של הנבחרת הלאומית בטורניר בהונגריה, אך ליגת העל לנוער וליגת העל של שנתון נערים ב’ ייצאו לדרך – בהשתתפותן של קבוצות הנוער של עירוני קרית שמונה.

לפני שנגיע למשחקי השבת ולקבוצות שייטלו בהן חלק, מבט למשחקי גביע המדינה של שנתוני מחלקות הנוער, המיועדים להיערך בסופ”ש הראשון של חודש ספטמבר. קבוצות הנוער, נערים א’ ונערים ב’ של עירוני קרית שמונה לא הוגרלו למשחקים בשל היותן קבוצות ליגת העל ובשלב המוקדם משחקות קבוצות מליגות נמוכות יותר. קבוצות הפועל עירוני צפת, מ.ק קצרין והפועל מרום הגליל לא נרשמו למפעל.

אתגר גדול מצפה לקבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמשחקת בליגה הארצית. הקבוצה תתארח אצל הפועל חיפה מהליגה הלאומית. יתר תוצאות ההגרלה:

קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את גדנ”ע ת”א.
קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל קרית אונו.
קבוצת ילדים ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל אשקלון.
קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל בית”ר ת”א/בת ים.
קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל כפר סבא.
קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את מכבי אחי נצרת
קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תארח את א.ס רמת אליהו/ראשון לציון.
קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל הוד השרון.

יארחו את מכבי אחי נצרת. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



משחקי השבת

קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמודרכת ע”י אילן עזריה, תפתח את העונה עם משחק ביתי מול הפועל באר שבע, שייערך בשעה 09:30, במגרש הסינטטי בקרית שמונה. הקבוצה המארחת מתייצבת לעונה הזו, אחרי שבעונה שעברה זכתה באליפות מחוז חוף. העונה מצפה לה התמודדות מאתגרת במיוחד בליגה שבה רק היא ובני סכנין לא שיחקו קודם לכן בליגה בכירה. ליגת העל מונה 18 קבוצות, 4 האחרונות ינשרו בתום העונה לליגה הארצית והקבוצה שמעליהן תמשיך למשחקי מבחן על ההישארות בליגה – מה שמגדיל את האתגר הגדול. הקבוצה תתבסס במידה רבה על שלד שרץ כבר שנים, אליו הצטרפו מספר שחקנים מקבוצות צפוניות, בהם הבלם רן חליווה, תושב האזור, שסיים פרק ארוך במכבי חיפה. בקרית שמונה תולים תקוות בחלוץ ובמלך השערים של העונות האחרונות, ליאם אלוק, בתקווה שיהיה מוציא לפועל מוצלח גם בליגת העל.

נכנסים לליגה של הגדולים. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שתודרך גם העונה ע”י אלון זיו, תפתח את העונה במשחק מאתגר במיוחד, משחק חוץ מול מכבי חיפה – שייצא לדרך בשעה 17:45 ויועבר בשידור ישיר בערוץ 56.

עירוני קרית שמונה מתייצבת לעונה מאוד מאתגרת – עונה שבה מבין 18 קבוצות ליגת העל, 4 האחרונות בטבלה הסופית ינשרו לליגה הלאומית והקבוצה שתדורג מעליהן תתמודד על ההישארות בליגת העל.

הרבה שינויים בסגלה של קרית שמונה בעונה הזו, בעקבות עזיבה של שחקנים שסיימו גיל נוער ובעקבות צירוף שחקנים חדשים שעלו מקבוצת נערים א’ ושחקנים שהגיעו מקבוצות אחרות. שניים משחקני הבית של הקבוצה מסומנים כשחקני מפתח – הבלם חריג הגיל אור חסין ושחקן ההתקפה, יאיר מרדכי, שהרשית מספר פעמים במשחקי ההכנה. הקבוצה נפרדה בשבוע שעבר משחקן ההתקפה שחף ספיר (יסוד המעלה), שעבר לשורותיה של מכבי חיפה, אשר בסגלה גם שחקן ההתקפה, עידו אלמישלי (דפנה) – שעלה מקבוצת נערים א’, בשורותיה היה מלך השערים. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה טובה לקרית שמונה.

עונה מרתקת בפתח. קבוצת הנעור של עירוני קרית שמונה במשחק מול הפועל חדרה