יזם על הבר: עופר ינאי מגיע לחצור

היזם שהוביל את “נופר אנרגיה” לשווי שוק של 2.6 מיליארד שקלים, לאחר שהונפקה בבורסה, מגיע ביום רביעי למפגש יזמות על הבר.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומועצה מקומית חצור הגלילית ממשיכים לחזק את היזמות ואת התעסוקה בחצור הגלילית לראשונה בקליקה חצור הגלילית:  יזמות על הבר! הרצאה מרתקת ומעוררת השראה עם עופר ינאי, היזם שהוביל את “נופר אנרגיה” מכישלון להנפקה ב 2.6 מיליארד ש”ח. “נופר אנרגיה” היא נותנת החסות הראשית לקבוצת הכדורסל גברים של הפועל גליל עליון – אלופת הליגה הלאומית, ששבה לפני כחודשיים לליגת העל לאחר 13 שנים.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומועצה מקומית חצור הגלילית ממשיכים לחזק את היזמות ואת התעסוקה בחצור הגלילית ומשיקים במתחם העבודה המשותף, “קליקה חצור הגלילית” מפגשי “יזמות על הבר”. סדרת המפגשים תעניק ליזמים מחצור והסביבה תוכן מקצועי, תתן במה ליזמי מתחם העבודה המשותף וליזמים חדשים.

הפך להיות “אחד משלנו”. עופר ינאי (משמאל) לצידו של יו”ר הפועל גליל עליון, טמיר אברהמס



ביום רביעי, 18.8.21 בשעה 20:00 יגיע למתחם העבודה המשותף קליקה חצור הגלילית, היזם ובעל השליטה עופר ינאי, במסגרת מפגשי יזמות על הבר ויספר על הדרך להצלחה. ינאי, יחד עם חברי ההנהלה הבכירה ולצד המון תעוזה, יצירתיות ועקביות הצליחו לשנות את תחום האנרגיה הירוקה בישראל ולהשיק את מאגר המים הסולארי ומערכת אגירת אנרגיה הראשונים בישראל, ולמעשה לפתוח שווי שוק בהיקף של מיליארדים.

דרכו של עופר ינאי לא הייתה קלה, החברה הראשונה שהקים נסגרה, השנייה בתחילת דרכה הביאה להפסד של מאות אלפי שקלים, אך עופר לא וויתר. חברתו, “נופר אנרגיה” הונפקה בבורסה לפני מעט פחות משנה בשווי של יותר 2.6 מיליארד ₪ ונחשבת להנפקה הגדולה ביותר בכל שנת 2020, והחברה השלישית בגודלה בתחום האנרגיה הירוקה מבחינת שווי שוק. סיפורו המרתק ומעורר השראה של עופר ינאי ליזמים, לבעלי עסקים את הכלים ללמוד כיצד ניתן לצמוח דווקא מכישלון. “אני חושב שההצלחה של נופר מבוססת על שלושה עקרונות: יצירת שותפויות, מודל עסקי שיודע לתמוך בשותפויות האלה, וחדשנות. כשאנחנו באים עם מוצר חדש – עכשיו על הפרק נמצא תחום אגירת האנרגיה – אנחנו מיד שופכים אותו לתוך השותפויות, ומעלים בכך את ערכן” אמר עופר ינאי.

עופר ינאי (צילום: ארז עוזיר)



הירשמו עכשיו ללא עלות למפגש יזמות על הבר עם עופר ינאי, 18.8.2021 בשעה 20:00 במתחם העבודה המשותף ״קליקה חצור הגלילית״. לפרטים ולהרשמה: לינוי 0526429227

“קליקה חצור הגלילית” הוקם כחלק ממהלך נרחב של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל להקמת 45 מתחמי עבודה משותפים בנגב בגליל ובפריפריה החברתית בהיקף כולל של למעלה מ-90 מיליון ש”ח. קליקה חצור הגלילית הינה ברחוב המסגר 18 ומשתרע על שטח של 160 מ”ר, מכיל 20 עמדות עבודה, 5 משרדים סגורים, חדר ישיבות ומטבחון, לצד שירותי תוכן, חדרי ישיבות מצוידים במערכת תקשורת מתקדמת המאפשרת שיחות וידאו ויצירת קשר עם מתחמי עבודה משותפים נוספים, מנטורינג, הרצאות מקצועיות בנושא קידום עסקים, פיתוח כלכלי ועסקי, מיסוי לעסקים קטנים, שיווק באינטרנט ועוד. בדומה למתחמי עבודה משותפים דומים שהוקמו על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל העלויות ב״קליקה חצור הגלילית״ מופחתות באופן משמעותי לעומת מתחמים דומים בארץ העלות החודשית לעמדת עבודה פתוחה רק 500 ש״ח והעלות החודשית למשרד רק 1,300 ש״ח. לפרטים ולהצטרפות לקליקה חצור הגלילית: 052-6429227

מתחם “קליקה” בחצור