אקדח נתפס בבית בטובא א-זנגריה

במסגרת מבצע לאיתור נשק ביישובים ערבים נתפס אקדח בבית פרטי בכפר.

המחוז הצפוני במשטרת ישראל מנהל בחודשים האחרונים מבצע מתמשך לאיתור ואיסוף נשק בחברה הערבית. בשבוע האחרון הצליחו שוטרי המחוז לאתר ולאסוף נשקים במספר יעדים – אחד מהם בכפר טובא א-זנגריה. במהלך חיפוש בבית בכפר טובא נתפס אקדח מסוג F.N ובמקום נעצרו 2 חשודים.

לדברי דוברות המחוז הצפוני במשטרה, מתחילת השנה ועד היום, במהלך תקופה  של כ-8 חודשים בלבד במחוז הצפוני נתפסו מאות אמצעי לחימה: 396 רובים ואקדחים, 195 רימונים., 55 מטענים,12 לבנות חבלה, 399 בקבוקי תבערה, 410 זיקוקים.,214 נשקי איירסופט.

ממשטרת ישראל נמסר: “איתור ותפיסת כלי נשק בלתי חוקיים שנמצאים בישובים הערבים היא משימה בעדיפות העליונה של שוטרי המחוז הצפוני במשטרת ישראל. צריך להבין שאף אחד לא מחכה שנדפוק לו על הדלת של הבית, נגיד שבאנו לאסוף את הנשק והוא יחזור מהחדר שינה עם סלסלה של נשקים קשורים בסרט. הגורמים שמחזיקים בכלי הנשק מסתירים אותם היטב, פעמים רבות בשטח, כך שלא ימצאו בחיפוש בבתים, הם נזהרים מאד בשינוע של הנשק ממקום למקום, ומיד לאחר שעושים בו שימוש, הנשק מוסתר. שוטרי מחוז צפון פועלים באופן רציף, גלוי וסמוי להשיג מידע על כלי הנשק ותוך סכנה לחייהם,מוקפצים למשמע כל קול ירי,בודקים כל חשד וחותרים למגע”.

האקדח שנתפס בפשיטה (צילום: דוברות משטרת ישראל)