כדורסל גברים: האתגרים החדשים של שי קדוש

אחרי עשור במגוון תפקידים במ.ס “דניאל” צפת, יוצא המאמן הצפתי לדרך חדשה ומאתגרת. על כך בכבתה הבאה.

שי קדוש הוא ללא ספק אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הכדורסל בעיר צפת. קדוש בן ה-38, שמשמש כמורה לחינוך גופני בתיכון “הרב תחומי בעיר”, גדל כילד ונער במחלקת הכדורסל של הפועל צפת ובהמשך פילס לעצמו דרך כשחקן בקבוצות צפוניות בליגות השונות. עם הקמתה של מ.ס “דניאל” צפת לפני עשור הצטרף לקבוצה החדשה כשחקן והיה גורם מרכזי בעלייתה מליגה ב’ והתבססותה בליגה הארצית. בעונות האחרונות שימש כעוזרו של המאמן שלום (פופי) חדד באימון הקבוצה, במקביל להיותו המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן של קבוצות משורותיה.

גם לירן חולצה אפורה לא יכול היה להתעלם ממנו. שי קדוש לצידו של האוהד המפורסם של מכבי חיפה



בעונת הכדורסל הקרובה שי קדוש כבר לא יהיה חלק מהכדורסל הצפתי. קדוש סיים את תפקידיו במ.ס “דניאל” צפת והשתלב במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון כמאמן קבוצת קט סל מבוא גליל וכמאמן במחנות כדורסל של המחלקה. אמש מונה קדוש למאמן קבוצת הבוגרים של מכבי קרית ביאליק, שנשרה מהליגה הארצית לליגה א’. קדוש הגיב על מינויו: “אחרי שנים רבות ומוצלחות בצפת, יחד עם שותפים יקרים לדרך, שעזרו להחזיר את החיים לכדורסל הצפתי הן ברמת קבוצת הבוגרים שעלתה שתי ליגות והן ברמת מחלקת הנוער – שייצרה 8 שחקנים לקבוצות נוער ליגת על ולקבוצות בוגרים בליגה הארצית, אני יוצא לדרך חדשה בשני מועדונים. אני אוהב לעבוד עם ילדים ושמח על הזכות להצטרף להפועל גליל עליון כמאמן קט סל. כאחד שחי את הליגות הצפוניות שנים רבות אני יודע שבקרית ביאליק יש מועדון טוב ובריא, ששואף לחזור לליגה הארצית ובהחלט מצפה לכולנו אתגר גדול”.

שי קדוש ביקש לנצל את הבמה, כדי להודות למספר אנשים יקרים לו: “אני מודה לכל מי שהיה שותף לדרך ארוכת שנים, בראש ובראשונה למאות כדורסלנים צעירים והוריהם – חלקם מצאו לנכון להודות לי באופן אישי על תקופה ארוכה שבה בנינו יחד מחלקת נוער שהביאה כבוד לעיר. תודה גדולה לראש העיר לשעבר, אילן שוחט, שעזר למועדון לקום ושם דגש גדול על השקעה במחלקת הנוער, תודה ליו”ר לשעבר חיים זינגר על ההקשבה והמסירות הגדולה למען המאמנים והשחקנים, תודה לחברי משכבר הימים שלום (פופי) חדד – על הלימוד, על המקום שנתן לי בקבוצת הבוגרים והכלים שנתן לי להתפתח כמאמן”. 

נוצר איתו הרבה זכרונות טובים. שי קדוש חוגג אליפות עם קבוצת הנוער