כדורגל: פתיחת עונה מאכזבת לנערי קרית שמונה

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה הפסידה 4:2 את משחק החוץ מול הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל.

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה הייתה הראשונה מבין קבוצות מחלקות הנוער בגליל העליון ובגולן לפתוח את עונת 2021/22. הקבוצה שעליה תפס פיקוד בחודש שעבר בני בניסטי – שאימן בעונה שעברה את קבוצת הגיל המקבילה של מכבי צור שלום/קרית ביאליק, שניהלה יחד עם קרית שמונה והפועל כפר סבא מאבק על זכייה באליפות הליגה הארצית של שנתון נערים ב’, מאבק שבסיומו קרית שמונה חגגה אליפות.

אתמול התארחה קבוצת נערים א’ של קרית שמונה אצל הפועל כפר סבא – שאותה היא ניצחה 0:2 במשחק שנערך לפני מספר חודשים בליגת המשנה של שנתון נערים ב’. אתמול נפגשו הקבוצות בשרון למשחק בין שתי קבוצות בליגת העל של שנתון נערים א’. הקבוצה המארחת פתחה את המשחק בסערה, כבר לאחר 24 דקות הוליכה 0:3 וסגרה עניין בשלב מוקדם. בדקה ה-27 שער של ג’ואן חלבי, מלך שערי קרית שמונה בעונות האחרונות, צימק את יתרונה של כפר סבא ל-3:1, אך כעבור 10 דקות שער נוסף שכבשה כפר סבא העלה אותה ליתרון 1:4. קרית שמונה הצליחה להימנע מספיגות נוספות לאחר מכן, אך לא הצליחה להימנע מהפסד. שער שכבש בדקה ה-71 אנדבט אלמו, שהצטרף לקבוצה מעירוני נשר, קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:4 לזכות הפועל כפר סבא.

ליגת העל של שנתון נערים א’ תחזור לפעילות בעוד שבועיים, בעקבות השתתפותה של הנבחרת בטורניר בהונגריה. ליגות העל של שנתוני הנוער ונערים ב’ ייפתחו בסופ”ש הקרוב, ייטלו במשחקים חלק הקבוצות של עירוני קרית שמונה.

יקוו לחזור מהפגרה עם שיפור. שחקני קרית שמונה (בכחול) במשחק אתמול (צילום: מדיה הפועל כפר סבא)