כדורסל גברים: צפו בקליפים עם ביצועי הרכז החדש של הפועל גליל עליון

אייק אירוגבו חתם על חוזה לשתי עונות בהפועל גליל עליון. קליפים עם ביצועיו מצורפים לכתבה.

הפועל גליל עליון פתחה את סופ”ש עם החתמה של זר שני – והפעם הרכז אייק אירוגבו, בן ה-26, המתנשא לגובה של 1.88. השחקן בוגר מכללת וושינגטון סטייט, שיחק בעבר בג’י ליג במשך שתי עונות. עונתו הראשונה באירופה הייתה בקבוצת לייטקבילס הליטאית. בהמשך שיחק גם בליגה הגרמנית הראשונה ובליגה הצרפתית השניה. את העונה האחרונה סיים בשאלון מהליגה הראשונה בצרפת. לצד קבוצות אלו, אירוגבו הוא שחקן נבחרת ניגריה, איתה השתתף בין היתר באליפות העולם בשנת 2019. החתמתו של השחקן מצטרפת להחתמותיהם של הגארד/פורוורד שאבון לואיס, הפורוורדים נמרוד לוי ויובל לוין והשחקנים שממשיכים לעונה נוספת עם הקבוצה – הסנטר גבי צ’אצשוילי, הגארד עומר טל, הפורוורדים אייזיאה אייזנדורף ואלון ספיר וכן הרכזים הצעירים, חן גיא ורון כהן.

ברק פלג התייחס להחתמה של אייק: “אני מאוד שמח על החתימה של אייק. שחקן שמתאים לפרופיל שחיפשנו מבחינת העמדה ומבחינת העובדה שמדובר בשחקן עם אפסייד מאוד גבוה, ואנחנו חושבים שהוא יוכל להתקדם ולפרוץ אצלנו. מדובר באתלט מצוין, שומר טוב ושחקן שיכול להוציא לפועל היטב במגרש הפתוח”.

המנהל הספורטיבי יונתן אלון מסר: “אייק שחקן מוכשר ואטרקטיבי. בדיוק מסוג מהשחקנים שאנחנו מכוונים אליהם, עם פוטנציאל גדול ורצון להתקדם. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שהוא יהפוך את הקבוצה שלנו ללוחמת ומהנה לצפיה”.

קליפ ביצועים של השחקן במדי נבחרת ניגריה

קליפ ביצועים של השחקן במדי לייטקבילס