פלאשים בגליל: עומדים באתגרי הביטחון

גם השבוע המאתגר מבחינה ביטחונית לא עצר את חדוות החיים הגלילית.

תמונת השבוע: יונתן ורטיקובסקי – דובר עמותת הספורט גליל עליון ומנהל מחלקת השחייה של הפועל גליל עליון, נכנס לאחרונה ל”ועד הורים”. ליונתן ורעייתו, כנרת, נולד בן וייקרא שמו – רועי. צוות אתר “גליל עולה” מאחל המון מזל טוב והרבה נחת להורים המאושרים.



רז גל – סוכן הכדורסלנים המהולל מקיבוץ עמיר, שוב תופס אמריקה עם האישה רייצ’ל ועם הילדים.



קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה מתכוננת במרץ לעונה הקרובה. שחקני הקבוצה והמאמן אילן עזריה נהנו ממפגש גיבוש בנהר הירדן – ולא שכחו לתעד זאת.




קפיצה קטנה לבורגאס שבבולגריה, שם הכדורגלן ארד אלבז – אחד מהמפציצים הכבדים של הליגות הצפוניות, ניצל זמן איכות לחופשה בלקנית.



וזה כבר דודו וייצמן, רוכב האופניים האגדי מקרית שמונה, שניסה לעבור מכשול מימי – וזה מה שקרה…



דרור ביטון – השוער המהולל של ותיקי עירוני קרית שמונה, הוא גם אוהד מושבע של מכבי חיפה, שבשבוע שעבר התענג על ביצועיה של קבוצתו האהודה במשחק מול טורשבאן.


חיים אוחנה (מימין) – החלוץ הפורה של הקבוצה שדרור ביטון מגן על שערה, ממשיך לככב גם ברחבות הריקודים. כאן בתמונה לפני חתונה לצידו של חברו הטוב, חנוך משה.




מחיים אוחנה לסהר אוחנה מחצור – הכרוז המהולל במשחקיה של עירוני קרית שמונה, שכהרגלו דופק הופעות לפני כל חתונה.


שופט הכדורסל אלדד דיניסמן ורעייתו, אורית, מאוהדיה המושבעים של הפועל גליל עליון, חגגו 28 שנות נישואין איך לא – בארוחה רומנטית במסעדה הפוקצ’ה. צוות האתר מאחל לזוג המקסים המון מזל טוב ועד הרבה שנים מאושרות יחד.



והנה עוד זוג חביב, גל קאלו – מנהל האתר שלנו לשעבר, שהוא מהבעלים של סטודיו EMS PLUS בקרית שמונה ובראש פינה, לקח לטיול בפארק הזהב בקרית שמונה את האישה הגר – הקונדיטורית המוכשרת.