אליפויות קיץ נהדרות לשחייני עמותת הספורט

במחלקת השחייה הסתיימו אליפויות הקיץ שסגרו עונה מאתגרת ומיוחדת. אביתר לוי ממשיך לככב במעמד הפודיום. יונתן בסטיאנס זוכה במדליית הארד במקצה 1,500 מ’ חופשי ובאליפות הגילאים זואי וולפיש עם 3 מדליות זהב.

באליפות הנוער היו הישגים מדהימים. אביתר לוי זכה בארבע מדליות – שתיים זהב, כסף וארד במשחי הפרפר והגב. יונתן בסטיאנס זכה במדליית הארד במקצה 1,500 חופשי. באליפות הגילאים (גילאי 10-14) זואי וולפיש זכתה בשלוש מדליות זהב במקצים 100 מ’ חזה, 200 מ’ חופשי ו 200 מ’ מעורב אישי, אך יותר מהמדליות היו הישגים מדהימים. בכל זינוק למים היה שיא אישי חדש וכולם הראו התקדמות מדהימה.

אביתר לוי ומדליית הזהב
יונתן בסטיאנס ומדלית הארד

בכל שנה יש יותר ויותר שחיינים באליפות הגילאים שעולים לגמר ומראים שיש עתיד מדהים לשחייה בגליל העליון.

יונתן ורטיקובסקי, מנהל מחלקת השחייה: “זאת אכן הייתה עונה מיוחדת במינה ואני שמח שהיא הסתיימה עם טעם טוב של אליפויות נהדרות. יש לנו שחיינים ושחייניות מדהימים, ילדים מיוחדים שתענוג לאמן אותם יום יום. עצם העובדה שבכל זינוק למים נשבר שיא אישי מראה את ההתקדמות הגדולה. ככל שהשחיינים בוגרים יותר זה נהיה יותר קשה. מגיע כל העבוד ענקי לנמרוד פלמה המאמן הראשי על עבודה מצוינת. הוא ידע להביא את השחיינים והשחייניות במוכנות מקסימאלית מכל הבחינות לאדן הזינוק ולהוציא מכל שחיין ושחייניות את ההכי טוב שיש בהם.”

זואי וולפיש על הפודיום עם מדליית הזהב
מאיה בהט
צור ביטון
שחייני הנוער של הגליל – נתנו אליפות מהסרטים